8 Απρ 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ:NEO ΧΤΥΠΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ BLOG ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΠΙΝΑΚΑ!!!

  • Name:Εμεινε κατηγορια η Σπαρτη,αρα πεφτουν δυο ομαδες απο το τοπικο.
  • Name: Η Σκαλα δεν εχει σωθει ακομη.
  • Name: Κανεις λαθος εχει και μαθηματικα 
  • Νame:Ρε παιδια το Σαββατο η Σκαλα ειχε απουσιες η ετσι λενε? 
  • Νame::Ηταν ενας καθαρος αγωνας παλεψανε {..}ξερω καλα ποιος εβγαλε την βρωμα για το παιχνιδι.Ειναι αυτος{εγω Γιαννης εσυ?}που θα παιξει το Σαββατο στην Σπαρτη{σ.σ ο Ευρωτας}και οταν τελειωσει το πρωταθλημα θα τα βγαλω στην φορα.
  • Νame:Ποιοι αγωνες πουληθηκαν ποιοι τα πηρανε και ποσα...{ξερω εναν που πηρε 3.333 ευρω και ειμαι εγω..περιμενω μαθω τι πηραν οι αλλοι!}.
  • Οι παρενθεσεις ειναι δικες μου για αμεση απαντηση!!!}{<<Στην προηγουμενη αναρτηση η αναφορα για βομβες...αφορα μια εκρηξη που εγινε στο Δαφνι!!!Ο αγωνας αυτος ηταν καθαρος?>>ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΕ..ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ <<ΓΡΑΦΕΙ>> ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ{οι αλλες ομαδες που ειναι καλυτερες δεν χανουν?} ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ...ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙ META TΑ ONOMAΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ??? 
  • ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ...ΕΣΑΣ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: