4 Οκτ 2012

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Βλάχος: «Εμείς γεννιόμαστε, δεν γινόμαστε ΑΕΚ»

Μια δήλωση και μια διάψευση έκανε ο Βαγγέλης Βλάχος, μιλώντας στην ιστοσελίδα «aek365», τονίζοντας ότι η ΑΕΚ από το Σάββατο που θα κάνει την πρώτη της νίκη, θα τραβήξει πάλι μπροστά.
«Επειδή θεωρώ ιερή υποχρέωση για μένα και την ΑΕΚ να ειπωθούν κάποια πράγματα θέλω να κάνω μία δήλωση και μία διάψευση: Ουδέποτε θα έκανα κακό στην ομάδα, που από μικρό παιδάκι όχι μόνο αγαπώ, αλλά την έχω θρησκεία, αγάπη, οικογένεια. Εμείς γεννιόμαστε και δεν γινόμαστε ΑΕΚ, το έχω ξαναπεί και το ξαναλέω... Από το Σάββατο δεν έχω κάνει καμία δήλωση, γιατί θεωρώ ότι η ομάδα θέλει ηρεμία. Όπως κι αν μου έχει φερθεί η ΑΕΚ, εγώ την έχω πάντα στην καρδιά μου αυτή την ομάδα» τόνισε και συνέχισε στη διάψευση της προτροπής που του καταλογίζουν στο θέμα της παραίτησης του Κωτσοβού:
«Σήμερα το πρωί, όμως, ενημερώθηκα ότι ο Νίκος Κωτσοβός είπε δημόσια ότι τον προέτρεψα να παραιτηθεί. Επειδή δεν θέλω να πιστέψω ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είπε κάτι τέτοιο για μένα και επειδή θεωρώ ότι γίνεται όλο αυτό για να αποπροσανατολίσουν τους ΑΕΚτζήδες μετά τις δηλώσεις του Θωμά, δηλώνω κατηγορηματικά ότι ουδέποτε προέτρεψα τον Κωτσοβό να φύγει από την ΑΕΚ. Δεν είναι του χαρακτήρα μου αυτό το πράγμα. Αντίθετα, πρέπει να πω ότι παρουσία και των 4 συνεργατών μου την Κυριακή, ο ίδιος ο Κωτσοβός, και προς τιμήν του, μου είπε πως από τη στιγμή που φεύγω εγώ πρέπει να ακολουθούν και όλοι οι άλλοι. Να φύγουμε, δηλαδή, όλοι μαζί, όπως ήρθαμε. Του είπα, όμως, μπροστά σε όλους "πρέπει να μείνετε μέχρι νεωτέρας και να κοιτάξατε και το οικονομικό σας πρόβλημα, γιατί είστε επαγγελματίες"».
Οσο για το παιχνίδι της ΑΕΚ με την Κέρκυρα ο Βλάχος ήταν κατηγορηματικός ότι: «Η ΑΕΚ θα είναι πάντα η ΑΕΚ... Όποιος κι αν είναι προπονητής. Δεν έχει ανάγκη κανέναν και αρχής γενομένης από το Σάββατο που θα έρθει η πρώτη νίκη, θα τραβήξει πάλι μπροστά».
ΠΗΓΗ:Onsports.gr 



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝ ΕΛΕΙ 19/07/20012.ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΩΤΑ ΝΠΔΔ.ΔΙΟΡΑΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ:ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΕΙΑ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2012.ΑΣΤΕΡΙ.ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ ΜΕ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΗΔΑΛΙΟΥΧΟ,ΔΙΑΠΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ!!!

 

ΧΩΡΙΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑΣ...ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΥΑΝΗ ΑΚΤΗ ΕΛΟΥΣ!!!

 

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΥΡΩΤΑ:Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ...ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΝΠΔΔ,ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ!!! 

Email:eyrwtaselous@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: