21 Δεκ 2012

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Κούγιας: Αξιώνει αποζημίωση από Θεοδωρίδη, Καραπαπά!

Ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιεί την πρόθεσή του να αξιώσει αποζημίωση 200.000 ευρώ, καταθέτοντας μήνυση και αγωγή κατά των Σάββα Θεοδωρίδη και Κώστα Καραπαπά για το γεγονός ότι τον υπέδειξαν ως ηθικό αυτουργό των επεισοδίων στην Πάτρα, εξέδωσε ο Αλέξης Κούγιας.
Σε αυτή, ο γνωστός ποινικολόγος κάνει λόγο για ενορχηστρωμένη επίθεση εναντίον του, εστιάζοντας στα επεισόδια που δημιούργησαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού μέσα και έξω από το γήπεδο της Αγυιάς, αλλά και στην ανεκδιήγητη στάση του διαιτητή Δημητρόπουλου.
«Δυστυχώς για τους δύο αυτούς υπαλλήλους του Ολυμπιακού, όλα τα Μ.Μ.Ε έχουν κατονομάσει τους πραγματικούς ηθικούς αυτουργούς και το υποχείριο τους, τον λαλίστατο στις κασέτες της ΕΥΠ, Δημητρόπουλο, ως τους μοναδικούς υπαίτιους που κατέστρεψαν για άλλη μια φορά το ποδόσφαιρο», καταλήγει χαρακτηριστικά Κούγιας.
Αναλυτικά στην ανακοίνωση του Αλέξη Κούγια αναφέρεται:
«Πληροφορήθηκα αργά χθες το βράδυ διαβάζοντας τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων που πρόσκεινται στον Ολυμπιακό «ΓΑΥΡΟΣ», «ΦΩΣ», «SPORTDAY», αλλά και από τα ρεπορτάζ όλων των Μ.Μ.Ε., εφημερίδων, ραδιόφωνων, ιστοσελίδων του διαδικτύου, ότι οι υπάλληλοι της ΠΑΕ Ολυμπιακός Κώστας Καραπαπάς και Σάββας Θεοδωρίδης, με κατονόμασαν ως τον ηθικό αυτουργό της διακοπής του αγώνα κυπέλλου Παναχαϊκής – Ολυμπιακού, δύο λεπτά πριν ολοκληρωθεί ο κανονικός χρόνος λήξης του, λόγω του ότι 2-3 ανεγκέφαλοι νεαροί με μαύρες κουκούλες, απροσδιόριστης συλλογικής συμπάθειας, πέταξαν προς το μέρος του βοηθού διαιτητή δύο – τρία πλαστικά ποτήρια καφέδων και 1 πλαστικό μπουκάλι νερό, τα οποία, όπως φαίνεται και από την τηλεοπτική μετάδοση του αγώνα, ούτε καν ενόχλησαν τον βοηθό διαιτητή.
Θέλω να δηλώσω ότι γι' αυτήν την ενορχηστρωμένη επίθεση από αυτούς τους δύο υπαλλήλους του Ολυμπιακού εναντίον μου, την οποία φρόντισαν να διαδώσουν σε όλα τα φιλοολυμπιακά μέσα και η οποία όλοι καταλαβαίνουμε από πού προέρχεται, μόλις αποδεσμευτώ από τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις και αυτό θα γίνει με το κλείσιμο των δικαστηρίων την Δευτέρα, θα υποβάλλω εναντίον των 2 αυτών υπαλλήλων του Ολυμπιακού, μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση, αλλά και αγωγή για προσβολή της προσωπικότητας μου, βάσει του α. 57ΑΚ, ζητώντας αποζημίωση 100.000 € απ' τον καθένα.
Οι δύο αυτοί υπάλληλοι του Ολυμπιακού, τους οποίους θα μηνύσω και ενάγω, είναι οι μόνοι από το σύνολο όλων όσων παρακολούθησαν το εν λόγω παιχνίδι στο γήπεδο και στην τηλεόραση, που κατάλαβαν ότι εγώ υποκίνησα 2.000 οργανωμένους οπαδούς του Ολυμπιακού πρώτα να καταστρέψουν την Πάτρα, μετά να σπάσουν τις πόρτες και τα κάγκελα του γηπέδου της Παναχαϊκής και υπό την προστασία της αστυνομίας των Πατρών, να καταλάβουν την σκεπαστή εξέδρα του γηπέδου, χωρίς κανένας από την αστυνομία να αντιδράσει, είμαι εγώ που υποκίνησα τους εγκληματίες οπαδούς του Ολυμπιακού να μαχαιρώσουν αστυνομικούς και πολίτες, είμαι εγώ που υποκίνησα τους αλήτες και σε κακή κατάσταση από χρήση ναρκωτικών οπαδούς του Ολυμπιακού, να «πετούν» από την σκεπαστή εξέδρα οικογένειες με τα παιδιά τους, χωρίς ο αλήστου μνήμης (ελπίζω να μην ξαναδιαιτητεύσει) διαιτητής Δημητρόπουλος και οι βοηθοί του, να διακόψουν τον αγώνα, αφού κινδύνευσαν ανθρώπινες ζωές, κατά την κρίση μου, επειδή οι πράξεις γίνονταν από την πλευρά των οπαδών του Ολυμπιακού και τέλος ότι είμαι εγώ αυτός που υποκίνησα τον Δημητρόπουλο και τον καραστημένο από την Λαμία βοηθό του, να σφυρίζουν και να υποδεικνύουν, αυτά τα οποία έκαναν όλη την Ελλάδα να γελάει και να αγανακτεί.
Ευτυχώς για μένα και δυστυχώς για τους δύο αυτούς υπαλλήλους του Ολυμπιακού, τους οποίους θέλω να ακούσω τι εξηγήσεις θα δώσουν στα δικαστήρια στην Πάτρα, όταν θα λογοδοτήσουν για τις παράνομες πράξεις τους εις βάρος μου, όλα τα Μ.Μ.Ε έχουν κατονομάσει τους πραγματικούς ηθικούς αυτουργούς και το υποχείριο τους, τον λαλίστατο στις κασέτες της ΕΥΠ, Δημητρόπουλο, ως τους μοναδικούς υπαίτιους που κατέστρεψαν για άλλη μια φορά το ποδόσφαιρο με μοναδικό σκοπό την προσωπική απόλαυση διεστραμμένων μυαλών που δεν καταλαβαίνουν ότι έχουν οδηγήσει τους υγιώς σκεπτόμενους φιλάθλους του Ολυμπιακού, αλλά και το σύνολο των Ελλήνων φιλάθλων στην αγανάκτηση.
Πληροφορήθηκα το χθεσινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ESPRESSO», το οποίο, επειδή έχω την γνώση και το θάρρος να υπερασπίζω τα δικαιώματα μου, με κατονομάζουν ως δικομανή δικηγόρο και δηλώνω ότι αυτή τη φορά δεν θα κάνω δεκτές τις παρακλήσεις του κ. Φιλιππάκη και του συναδέλφου μου του κ. Χαραλαμπάκη, όπως έγινε πριν από λίγες ημέρες, όταν ανακάλεσα μήνυση και αγωγή εις βάρος τους, αλλά οι υπεύθυνοι της Espresso θα λογοδοτήσουν και θα πληρώσουν για την προσβολή της προσωπικότητας μου. Οι υπεύθυνοι της εφημερίδας Espresso πρέπει να καταλάβουν ότι ούτε ηθοποιός είμαι για να έχω ανάγκη την οποιαδήποτε διαφήμιση, ούτε τραγουδιστής είμαι σαν την σύζυγο του κ. Φιλιππάκη, ούτε κανένα άλλο πρόσωπο που στα πλαίσια της δημοσιότητας, ν' ανέχομαι τέτοιου είδους προσβολές.
Εάν κάποιοι από το περιβάλλον της Espresso θέλουν να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να φανούν αρεστοί σε κάποιους, διάλεξαν λάθος άνθρωπο. Είναι πολύ σκληρό, παράνομο και δημοσιογραφικά αντιδεοντολογικό, να υπάρχει 1 άνθρωπος που είναι μόνος του και ανυπεράσπιστος απέναντι σε μια εγκληματική οργάνωση και εσύ να προσπαθείς, αντί να τον ενισχύσεις ηθικά, να καταστρέψεις με κάθε τρόπο την δημόσια εικόνα του».

Πηγη:Onsports

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Φέργκιουσον: Φανταστικό που θα επιστρέψει ο Ρονάλντο

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Έχει ενημερωθεί για Τζιμπούρ ο Ολυμπιακός»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Προσέγγιση με Βιεϊρίνια

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Από τα τατάμι στην ΕΟΕ

Email.eyrwtaselous@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: