12 Ιαν 2013

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Αναστασιάδης: Αυτά τα αποφασίζει η Παναγιά!

Ικανοποιημένος από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του δήλωσε ο Αγγελος Αναστασιάδης μετά το 1-1 στην Κομοτηνή λέγοντας πως ο Πανθρακικός θα μπορούσε να πάρει τη νίκη, αφού είχε καλύτερες ευκαιρίες. Οσον αφορά για την υπόθεση παραμονή, ο τεχνικός του Πλατανιά είπε πως "αυτά τα αποφασίζει η Παναγία".
Ο 59χρονος τεχνικός του Πλατανιά Χανίων ανέφερε αρχικά: "Πολύ καλό παιχνίδι με φάσεις και από τις δύο πλευρές. Και οι δύο ομάδες ήθελαν τη νίκη και εμείς με αυτό το σκοπό ήρθαμε εδώ. Όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, ο Πανθρακικός θα μπορούσε να έχει νικήσει, αφού είχε και τη σημαντικότερη ευκαιρία στο τέλος.

Δεν ξέρω αν έγινε πέναλτι όπως μου είπαν οι ποδοσφαιριστές σε χέρι του Μπαϊκαρά κι ενώ το σκορ ήταν 1-0. Δεν το είδα όμως και δεν μπορώ να βασίζομαι σε άλλους. Η εικόνα του παιχνιδιού συνολικά ήταν καλή και είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια της ομάδας μου, αφού παίξαμε την Τετάρτη το βράδυ και με τον Παναθηναϊκό για το κύπελλο. Ο Πανθρακικός είναι πολύ καλή και πειθαρχημένη ομάδα, ξέρει τι ζητάει στον αγωνιστικό χώρο. Συγχαρητήρια στον Παύλο Δερμιτζάκη για την εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα του".

Για το γεγονός ότι η ομάδα του ξεκίνησε αμυντικά το παιχνίδι: "Είπαμε να βγούμε να πρεσάρουμε ψηλά, αλλά δεν έγινε αυτό. Θέλουμε πολλή δουλειά, για να βελτιωθεί η ομάδα. Πρέπει να κάνουμε τους παίκτες να πιστέψουν στις ικανότητές τους, για να παραμείνει η ομάδα στη Σούπερ Λιγκ".

Για τις πιθανότητες του Πλατανιά για παραμονή: "Αυτά τα αποφασίζει η Παναγιά, θα δούμε. Ελπίζω να το πιστέψουν οι παίκτες, όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό, τόσο καλύτερο για εμάς".

Για τη φάση που υποδεικνύεται λανθασμένα οφσάιντ στον Μουνάφο: "Δεν έχω εικόνα για τη φάση με το οφσάιντ του Μουνάφο. Απλά είπα όσα μου είπαν οι ποδοσφαιριστές μου για την άλλη φάση. Ποτέ δεν ασχολήθηκα με τη διαιτησία και αυτό λέω και στους παίκτες μου. Εμείς τόσα λάθη κάνουμε στη δουλειά μας, θα τρέχω εγώ και θα λέω για τον διαιτητή και τα λάθη του".

Για το αν είδε την εκκλησία που βρίσκεται δίπλα στο ΔΑΚ Κομοτηνής: "Φυσικά. Ευτυχώς δεν έχω... καταρράκτη ακόμα"
! 
Πηγή: Sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: