31 Ιαν 2013

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Υπέγραψαν Κολιακουδάκης και Συνάνης

Τριετές συμβόλαιο με τον ΟΦΗ υπέγραψαν την Πέμπτη (31/1) οι Παύλος Κολιακουδάκης και Αργύρης Συνάνης. Διαβάστε την ανακοίνωση

Δύο ακόμη παίκτες από την Κρήτη ανήκουν από από την Πέμπτη (31/1) στον ΟΦΗ, καθώς υπέγραψαν επαγγελματικά συμβόλαια για τρία χρόνια οι Παύλος Κολιακουδάκης και Αργύρης Συνάνης.
Ο πρώτος είναι μεσοαμυντικός, γεννηθείς στις 12-6-1993 και προέρχεται από τα σπλάχνα του ΟΦΗ καθώς έχει περάσει από όλα τα τμήματα υποδομής της ομάδας ενώ φέτος ήταν αρχηγός της ομάδας Κ20.


Μετά την υπογραφή του πρώτου του επαγγελματικού συμβολαίου δήλωσε: "Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση και τον κ. Πετράκη για την ευκαιρία που μου δίνουν να αγωνιστώ στην μεγάλη ομάδα του ΟΦΗ. Θα προσπαθώ καθημερινά και θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό στις προπονήσεις".
Ο Αργύρης Συνάνης με πολλές συμμετοχές σε Γ' και Δ' Εθνική με την ομάδα του ΠΟΑ, αγωνίζεται στην θέση του τερματοφύλακα και έχει γεννηθεί στις 18-2-88.
Μετά την μεταγραφή του δήλωσε: "Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και ευτυχισμένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να αγωνιστώ σε αυτή την ιστορική και σπουδαία ομάδα. Θα βάλω τα δυνατά μου και μέσα από σκληρή δουλειά θα προσπαθήσω να δικαιώσω όσους με πίστεψαν.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του ΠΟΑ Γιάννη Καλέμπουμπα, τον προπονητή Μανόλη Πατεμτζή και τον Σταμάτη Μαματζάκη που με βοήθησαν σημαντικά στην μέχρι τώρα πορεία μου". 

Πηγή: Sport 24

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Αλαφούζος: "Μέχρι τις 11 Φλεβάρη για επιθετικό"

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τα χαρίζει όλα ο Μπέκαμ!

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Ο Εσπάρθα στον ΠΑΟ; Πλάκα κάνεις!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: