Δυνατά είναι τα συναισθήματα του Κριστιάνο Ρονάλντο για την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, την οποία και θα κληθεί να αντιμετωπίσει με τη Ρεάλ Μαδρίτης για τους «16» του Champions League.


Ο Πορτογάλος άσος θα κληθεί να παίξει κόντρα στην πρώην ομάδα κάτι το οποίο δεν θα είναι και τόσο εύκολο για εκείνον: «Έχω ακόμα πολλά συναισθήματα για την Γιουνάιτεντ, γιατί σήμαινε πολλά πράγματα για μένα, ειδικά στην καριέρα μου».
Για να προσθέσει: «Έχω πολλούς φίλους, αγαπώ τους οπαδούς, όμως τώρα παίζω για τη Ρεάλ και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Θα δώσω ό,τι καλύτερο έχω, έχοντας παράλληλα το συναίσθημα πως παίζω απέναντι σε μία ομάδα που μού αρέσει πολύ».

Πηγή: Gazzetta

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:"Μένουν μόνο λεπτομέρειες για τη μεταγραφή του Πάτο"

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τσακώθηκαν για μεταγραφή μέσω Twitter

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Premier League: Ναρκωτικά, ρατσισμός, στημένα

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ρώσος υπήκοος ο Ντεπαρντιέ με υπογραφή Πούτιν

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Παρών»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Προσφυγή για κατάργηση του όρκου στα δικαστήρια

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ο… δεκάλογος του coach!

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:387 λουκέτα στην Ξάνθη

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τεστ αντοχών με Εφές

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ιμπραΐμοβιτς: "Προσφέρει γέλιο ο Μπαλοτέλι"