15 Φεβ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μελισσανίδης σε Δημητρέλο: «Κακώς ανακατεύθηκε το όνομά μου»

Μελισσανίδης σε Δημητρέλο: «Κακώς ανακατεύθηκε το όνομά μου»Καμία πρόθεση να ηγηθεί καμίας προσπάθειας για την εξυγίανση της ΠΑΕ ΑΕΚ δεν υπάρχει από τον Δημήτρη Μελισσανίδη όπως αποκάλυψε ο Ανδέας Δημητρέλος μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6.


Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ, μιλώντας στους 94.6 αποκάλυψε ότι είχε 40λεπτη συνομιλία με τον κ.Μελισσανίδη…

«Μιλήσαμε τηλεφωνικά 40 λεπτά με τον κ.Μελισσανίδη και μου είπε: ‘’Κακώς ανακατεύθηκε το όνομά μου’’», τόνισε ο κ. Δημητρέλος και συνέχισε αναφερόμενος στα λόγια του πρώην μεγαλομετόχου της ΠΑΕ:

«Μου είπε: Εγώ θα είμαι παρών αν έρθουν νέοι ή οι παλιοί μέτοχοι και θέλουν μια βοήθεια. Ουδέποτε είπα ότι θα ηγηθώ καμίας προσπάθειας», κατέληξε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ. 

Πηγή: Σπορ FM

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Για “προμελετημένο φόνο” ο Πιστόριους!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Σάλος για το…ιατρικό συνέδριο στις Σεϋχέλλες!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Βλέπει ανατροπή ο Τζέραρντ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Δύσκολα η ρεβάνς στην Ελλάδα, δεν φοβόμαστε την "κόλαση"»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Θρύλος και διαιτησία ήταν... μαυρίλα!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Αθλιες επιλογές, άθλιος σε όλα

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Πρέπει και μπορούμε να κερδίσουμε»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:400 τραυματίες από μετεωρίτες στη Ρωσία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: