13 Φεβ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Σορλέν: «Θα βοηθήσει ο Καμαρά»

Σορλέν: «Θα βοηθήσει ο Καμαρά» | onsports.gr
Ο άλλοτε μέσος του ΠΑΟΚ, Ολιβιέ Σορλέν, μίλησε για την παρουσία του Καμαρά στον «δικέφαλο του Βορρά» αλλά και για τις επαφές που διατηρεί ακόμα με τους Θεσσαλονικείς και το περιβάλλον τους.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Γάλλος άσος στα «Σπορ του Βορρά»
-Παρακολουθείς τον ΠΑΟΚ;
«Συνέχεια! Όταν το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου με την Εβιάν, δεν χάνω ματς του ΠΑΟΚ! Ξέρω ότι η ομάδα βρίσκεται στα 2η θέση της βαθμολογίας και προσπαθεί να βγει και πάλι στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, όπως την τελευταία χρονιά που ήμουν κι εγώ στη Θεσσαλονίκη...».
-Τελικά γιατί έφυγες από τον ΠΑΟΚ;
«Ας μην επιστρέφουμε στα παλιά και να λέμε τα ίδια. Ήταν οικογενειακοί οι λόγοι που έφυγα από τη Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να επιστρέψω στη Γαλλία...».
-Αφού παρακολουθείς τον ΠΑΟΚ και από τη Γαλλία, πώς σου φαίνεται το ελληνικό πρωτάθλημα φέτος;
«Ο Ολυμπιακός πήρε μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση, αλλά ΠΑΟΚ σίγουρα είναι το πρώτο φαβορί για την 2η θέση. Είναι καλύτερη ομάδα από εκείνες που ακολουθούν. Ο Αστέρας Τρίπολης, ο Ατρόμητος, ο Λεβαδειακός και τα Γιάννινα δεν μπορούν να συγκριθούν με τον ΠΑΟΚ... Τα οικονομικά προβλήματα έχουν ρίξει πολύ πίσω την ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό, άρα νομίζω ότι ο ΠΑΟΚ έχει τον πρώτο λόγο για να βγει στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Εύχομαι πραγματικά να τα καταφέρει γιατί προσπαθεί πολλά χρόνια να μπει στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ».
-Έχεις επαφές με τον ΠΑΟΚ;
«Η αλήθεια είναι ότι μέσα από την ομάδα δεν έχω με κάποιον επαφή, αλλά αυτό είναι και λόγω γλώσσας καθώς εγώ δεν μιλάω αγγλικά και κανείς δεν μιλάει γαλλικά! Έχω επαφή με τον Ελληνα πρώην ατζέντη μου τον Αντρέα Ικίμη, αλλά και με τον Γρηγόρη, έναν ΠΑΟΚτσή που κάναμε πολλή παρέα όσο ήμουν στη Θεσσαλονίκη.Με την ευκαιρία θέλω να στείλω τους χαιρετισμούς μου στον Ζήση Βρύζα, που είναι πρόεδρος, αλλά και στον Κώστα Ιωσηφίδη που παραμένει στην ομάδα, όπως βέβαια και σε όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ...».
-Γνωρίζεις τον Καμαρά;
«Φυσικά τον ξέρω! Ήταν στις Ακαδημίες της Ρεν και πριν έρθω στον ΠΑΟΚ, τον Ιανουάριο του 2009 ήμασταν για λίγους μήνες και συμπαίκτες. Φέτος ήταν στη Σοσό, η οποία είναι αντίπαλος της Εβιάν στη μάχη για την παραμονή! Μεγάλο του προσόν είναι η ταχύτητα, είναι ποιοτικός παίκτης και καλός ντριπλαδόρος. Σίγουρα μπορεί να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ να πετύχει΄τους στόχους του. καλή μεταγραφή όμως είναι και ο Ιτάνζ, τον οποίο θυμάμαι από τη Λανς πριν έρθει στην Ελλάδα. Εκανε καλές κινήσεις ο ΠΑΟΚ για την ενίσχυση του, αφού και ο Κατσουράνης είναι μεγάλος παίκτης...».

Πηγή: OnSports

Δεν υπάρχουν σχόλια: