Ο Γιοχέι Καζιγιάμα μίλησε για τις πρώτες εντυπώσεις του από τον Παναθηναϊκό και τόνισε ότι μέσω των «πρασίνων» μπορεί να κερδίσει μία θέση στην Εθνική Ιαπωνίας.


Ο Καζιγιάμα αγωνίστηκε βασικός στο Περιστερι και όσο περνάει ο καιρός αναμένεται να παρουσιάζει και καλύτερο πρόσωπο, αφού θα γνωρίζει καλύτερα τους συμπαίκτες του και θα προσαρμόζεται στα όσα θέλει ο προπονητής. Ο ίδιος, με δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA, τόνισε ότι του αρέσει πολύ στην Παιανία και τόνισε ότι η ομάδα μπορεί να κερδίσει και τον Αστέρα στην Τρίπολη.

Αναλυτικά μίλησε:

 

Για τις πρώτες του εντυπώσεις από την Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό: 

 

«Τόσο οι συμπαίκτες μου, όσο και όλοι όσοι εργάζονται για την ομάδα είναι πολύ φιλικοί μαζί μου και μου αρέσει πάρα πολύ εδώ». 

 

Για το πως προέκυψε το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού: 

 

«Έψαχνα μια ευκαιρία για να αγωνιστώ στην Ευρώπη και μου παρουσιάστηκε με τον Παναθηναϊκό. Ο μάνατζερ μου αναζητούσε ομάδα, προέκυψε το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού και έτσι ήρθα εδώ».

 

Για το αν γνώριζε κάτι για το ελληνικό πρωτάθλημα πριν έρθει στην χώρα μας και αν μίλησε με τους άλλους δύο Ιάπωνες που έχουν αγωνιστεί στο παρελθόν στην Ελλάδα: 

 

«Ήξερα από πριν τις δύο μεγάλες ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος, τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό, οπότε αμέσως κατάλαβα μόλις άκουσα ότι ενδιαφέρεται ο Παναθηναϊκός περί τίνος πρόκειται. Είχα μιλήσει πριν από δύο χρόνια με τον συμπατριώτη μου που έχει αγωνιστεί στον Άρη (Σακάτα), για το ελληνικό πρωτάθλημα, καθώς παίζαμε στην ίδια ομάδα στην Ιαπωνία». 

 

Για τις διαφορές που έχει εντοπίσει στο ελληνικό πρωτάθλημα σε σχέση με το ιαπωνικό: 

 

«Πιστεύω ότι σε σχέση με την Ιαπωνία, στο ελληνικό πρωτάθλημα οι παίκτες είναι πιο δυνατοί και αυτό θα είναι μια καλή ευκαιρία, ώστε να δυναμώσω κι εγώ ως ποδοσφαιριστής». 

 

Για το αν θεωρεί ότι θα ανοίξει η πόρτα της Εθνικής Ιαπωνίας με την συμμετοχή του στον Παναθηναϊκό: 

 

«Επειδή έχει πολύ δυνατούς παίκτες ο Παναθηναϊκός, πιστεύω ότι καθημερινά μέσα από τις προπονήσεις θα ανεβαίνει και το δικό μου επίπεδο. Πιστεύω ότι είναι μια καλή ευκαιρία, για να γίνει κάτι τέτοιο». 

 

Για τα ελληνικά και τα μαθήματα που έχει αρχίσει: 

 

«Με βοηθάει ο μεταφραστής της ομάδας και σιγά σιγά, αρχίζω να καταλαβαίνω κάποιες πολύ βασικές λέξεις στα ελληνικά». 

 

Για το ντεμπούτο του κόντρα στον Ατρόμητο και το παιχνίδι που ακολουθεί απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης: 

 

«Αυτό που θέλω είναι να βοηθήσω όσο μπορώ στον επόμενο αγώνα, ώστε να φτάσει ο Παναθηναϊκός στην νίκη. Στην αναμέτρηση με τον Ατρόμητο, αν και ήταν το πρώτο μου παιχνίδι, δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένος με την εμφάνιση μου. Θέλω να ανεβάσω ακόμα περισσότερο το επίπεδο μου». 

 

Για το αν μπορεί ο Παναθηναϊκός να κάνει δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο πρωτάθλημα, στην αναμέτρηση με τον Αστέρα: 

 

«Αν δώσουν όλοι οι παίκτες το 100% των δυνατοτήτων τους, τότε πιστεύω ότι θα κερδίσουμε σίγουρα και θέλω κι εγώ να συνεισφέρω σε αυτή την προσπάθεια». 

 

Για το αν έχει προλάβει να διαμορφώσει άποψη για τον Αστέρα Τρίπολης: 

 

«Δεν έχω δει ακόμα κάτι, όμως θα παρακολουθήσουμε στο μίτινγκ με τον προπονητή στιγμιότυπα και βίντεο από τον αντίπαλο μας». 

 

Για το αν η νίκη απέναντι στον Ατρόμητο αποφορτίζει τον Παναθηναϊκό από την πίεση που υπήρχε τον τελευταίο μήνα: 

 

«Πιστεύω ότι αυτή η νίκη ανέβασε το ηθικό στην ομάδα και βοήθησε να επανακτήσουν οι παίκτες την εμπιστοσύνη στους εαυτούς τους. Έτσι πρέπει να συνεχίσουμε στο πρωτάθλημα και θέλω να βοηθήσω για να γίνει πραγματικότητα».