26 Φεβ 2013

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Κάριου: «Γύρισα ταινία, αλλά είμαι έτοιμος να παίξω στην Ιντερ»

Κάριου: «Γύρισα ταινία, αλλά είμαι έτοιμος να παίξω στην Ιντερ»

Ο Τζον Κάριου μολονότι έχει να παίξει μπάλα από το καλοκαίρι, δηλώνει έτοιμος να βοηθήσει την Ιντερ και βρίσκεται ήδη στο Μιλάνο για να υπογράψει στους «νερατζούρι». Ο διεθνής Νορβηγός επιθετικός θα καλύψει το κενό του τραυματία Ντιέγκο Μιλίτο που θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν.
Ο Κάριου δήλωσε στους Ιταλούς ρεπόρτερ κατά την άφιξη του: «Είμαι έτοιμος. Αισθάνομαι καλά γιατί δούλεψα με την ομάδα τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Ταξίδεψα πολύ, επίσης γύρισα μια ταινία και τώρα είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την Ιντερ. Δεν περίμενα αυτή την πρόταση αλλά η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις».

Ο 33χρόνος στράικερ θα υπογράψει για τέσσερις μήνες στην Ιντερ έναντι 300.000 ευρώ. Αποκτάται ως ελεύθερος καθώς η Γουέστ Χαμ τον είχε αποδεσμεύσει το καλοκαίρι του 2012.
Ο Κάριου είχε ξαναπαίξει στην Serie A την σεζόν 2003-04 στην Ρόμα ως δανεικός, σκοράροντας έξι γκολ σε 20 αγώνες. 

Πηγή: Goal

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΓΗΠΕΔΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ 24/2/2013.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ.ΔΟΞΑ ΠΑΚΙΩΝ-ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 0-2.ημιχρ.0-0

Δεν υπάρχουν σχόλια: