22 Οκτ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Σπανούλης: "Ηγέτης γεννιέσαι, δεν γίνεσαι"

Σε συνέντευξή του στην εκπομπή Euroleague Show του Eurosport 2 ο Βασίλης Σπανούλης μίλησε για τα ηγετικά προσόντα του, την επιλογή του να παίξει για τον Ολυμπιακό και την τραυματική εμπειρία του στο ΝΒΑ

Αναλυτικά
Για την εμπειρία του στο ΝΒΑ με τους Ρόκετς: "Σκέφτομαι εκείνη την επιλογή και πιστεύω ότι βρέθηκα στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή. Την πρώτη μου μέρα στο Χιούστον ο κόουτς μου είπε, χωρίς να με γνωρίζει: «Δεν θα παίξεις αυτή τη χρονιά». Τον ρώτησα «γιατί;» Και μου απάντησε: «Όπως ο Στιβ Νας, ο Νοβίτσκι, ο Τζινόμπιλι δεν θα παίξεις την πρώτη χρονιά διότι είσαι ρούκι». Του είπα ότι δεν ήρθα εδώ γι’αυτό το λόγο. Και μου απάντησε: «Έτσι λειτουργούν τα πράγματα εδώ, μαζί μου». Ήμουν σοκαρισμένος και όλα αυτά με έκαναν ακόμη πιο δύσκολο σχετικά με το ΝΒΑ. Πλέον, προτιμώ περισσότερο την Ευρώπη".
Για την απόφασή του να πάρει μεταγραφή στον Ολυμπιακό: "Όπως είπα και νωρίτερα, ήταν μία κίνηση την οποία δεν κάνουν πολλοί παίκτες στην καριέρα τους. Ήταν μια μεγάλη απόφαση.«Αισθανόμουν πολύ καλά με τον εαυτό μου όταν πήρα αυτή την απόφαση. Ήταν μία ξεκάθαρη απόφαση για εμένα. Και πλέον, διανύω την τέταρτη σεζόν της καριέρας μου στην ομάδα και είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος που κατάφερα να αποτελέσω μέρος της ιστορίας των όσων πέτυχε τα τελευταία δύο χρόνια.
Αγαπάω αυτή την ομάδα, έχω άψογη συνεργασία με τους προέδρους, τους προπονητές, τους συμπαίκτες μου. Μου αρέσει που αποτελώ μέρος της ιστορίας της. Έχουμε σπουδαίους φιλάθλους από τους οποίους λαμβάνω μεγάλη αγάπη και ευχαριστιέμαι την κάθε στιγμή".
Για τα ηγετικά του προσόντα: "Είναι κάτι φυσιολογικό. Ηγέτης γεννιέσαι, είναι δύσκολο να γίνεις. Από τότε που ήμουν μικρός και έπαιζα στις ομάδες της  Λάρισας είχα αυτό το ρόλο. Διότι βγαίνει από μέσα μου, δεν προσποιούμαι. Ποτέ δεν το έχω κάνει στη ζωή μου. Αυτή είναι η φύση μου. Προκύπτει απευθείας μέσα από την ψυχή μου". 

Πηγή: Contra

Live Streaming.21:45 AC Milan vs FC Barcelona,Live Streaming.21:45 FC Schalke 04 vs Chelsea,Live Streaming.21:45 Celtic vs Ajax,Live Streaming.21:45 Arsenal vs Borussia Dortmund,Live Streaming.21:45 Olympique Marseille vs Napoli Champions League.Eastern European Summer

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΑΛΟ.Ρονάλντο: «Αφήστε ήσυχο τον Μπέιλ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: