10 Οκτ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Δερμιτζάκης: "Φεύγω σαν φίλος από τον ΟΦΗ"

Ο Παύλος Δερμιτζάκης μίλησε με καλά λόγια για τη διοίκηση του ΟΦΗ στις τελευταίες του δηλώσεις ως τεχνικός της ομάδας και εξέφρασε την πίστη ότι οι Κρητικοί θα επιστρέψουν σύντομα στο δρόμο των επιτυχιών.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός:


"Φεύγοντας από τον ΟΦΗ νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, όλους τους ποδοσφαιριστές, το υπαλληλικό προσωπικό για την συνεργασία που είχαμε και τους φιλάθλους της ομάδας που παρά την πίκρα τους ήταν πάντα στο γήπεδο και βοηθούσαν την ομάδα.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την διοίκηση που μου έδωσε την δυνατότητα να εργαστώ σε ένα τέτοιο μεγάλο σύλλογο.
Ειδικότερα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΠΑΕ κ. Μάνθο Πουλινάκη που είναι από τα πιο υγιή στελέχη που έχω γνωρίσει και είμαι πεπεισμένος ότι επί των ημερών του ο ΟΦΗ θα επιστρέψει σύντομα στον δρόμο των επιτυχιών.
Από την πλευρά μου έγινε μια ειλικρινή και μεγάλη προσπάθεια όμως στον αθλητισμό και ειδικότερα στο ποδόσφαιρο τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα τα αναμενόμενα ούτε φυσικά αυτά που θα επιβραβεύσουν κατά 100% την σκληρή δουλειά που έγινε από όλους μας.
Είμαι πεπεισμένος όμως, όποιος και αν βρεθεί στην θέση μου, ότι ο ΟΦΗ θα ανακάμψει σύντομα βαθμολογικά γιατί διαθέτει ικανότατη διοίκηση, πολλούς και καλούς παίκτες αλλά και κόσμο που δίνει τεράστια ώθηση. Εγώ φεύγω σαν φίλος από την ομάδα". 

Πηγή: Sport 24

Live Streaming.21:30 Spain vs Bosnia and Herzegovina,Uefa Euro 2015 U21 Qualifiers/Friendlies U21

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ρεάλ Μαδρίτης: Θέλει Ραμίρες

 

Live Streaming.20:00 HNK Hajduk Split vs Besiktas International Friendlies

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:"Τίκι-τάκα" και... γκολάρα! (ΒΙΝΤΕΟ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: