20 Δεκ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΑΠΑΝΤΑ! Μέσι: «Ο Φάους δεν ξέρει από ποδόσφαιρο»

Μέσι: «Ο Φάους δεν ξέρει από ποδόσφαιρο»
Ο Λιονέλ Μέσι βγήκε στην… αντεπίθεση και μιλώντας στο «Rac1» στην Αργεντινή υπερασπίστηκε τον πατέρα του, για την υπόθεση του ξεπλύματος χρημάτων και έριξε τα βέλη του στον οικονομικό αντιπρόεδρο της Μπαρτσελόνα, Χαβιέρ Φαους, αρνούμενος παράλληλα ότι έχει ζητήσει ένα νέο συμβόλαιο. Για τον Φάους, ο Μέσι είπε χαρακτηριστικά ότι o οικονομικός αντιπρόεδρος της Μπαρτσελόνα δεν ξέρει τίποτα από ποδόσφαιρο και πως προσπαθεί να χειριστεί τον σύλλογο, ως εταιρία.
Για τις κατηγορίες ότι ο πατέρας του βοηθούσε την μαφία να ξεπλένει χρήματα μέσω των φιλανθρωπικών φιλικών αγώνων που διοργάνωσε το καλοκαίρι, ο Μέσι δήλωσε: «Η αλήθεια είναι ότι είμαι επικεντρωμένος στην αποθεραπεία μου και δεν σκέφτομαι τίποτε άλλο, θέλω να έχω το καλύτερο επίπεδο φυσικής κατάστασης και δεν διαβάζω τίποτα. Η οικογένεια μου μου είπε κάτι. Λυπάμαι για ότι ειπώθηκε για τον πατέρα μου και για τους φίλους μου, επειδή ότι κάναμε σε αυτά τα παιχνίδια ήταν για να ευεργετήσουμε 100%».
Για το αν ο πατέρα του είναι ο «αποδιοπομπαίος τράγος» ή αν έχει χάσει την εμπιστοσύνη του σε εκείνον, ο 26χρονος πρόσθεσε: « Είναι αστείο γιατί είμαι δεμένος με τον πατέρα μου και προσωπικά και επαγγελματικά. Αυτός θέλει να είναι ο πρόεδρος της εταιρίας μου και του ιδρύματος μου. Αυτός φροντίζει αυτά τα ζητήματα και εγώ παίζω ποδόσφαιρο. Εκείνος θέλει να φροντίζει τα πάντα».
Για τις δηλώσεις του Φάους, ότι δεν υπάρχει λόγος να πάρει ένα νέο συμβόλαιο από την Μπαρτσελόνα ο Μέσι και για το αν όντως ο ίδιος είχε μια τέτοια επιθυμία, σχολίασε: «Ο κ. Φάους είναι ένας άνθρωπος που δεν ξέρει τίποτα από ποδόσφαιρο και θέλει να χειρίζεται την Μπαρτσελόνα σαν εταιρία. Η Μπαρτσελόνα είναι ο καλύτερος σύλλογος στον κόσμο και πρέπει να ηγείται από τους καλύτερους του κόσμου. Ούτε εγώ ούτε κανείς από το περιβάλλον μου έχει ζητήσει ένα βελτιωμένο συμβόλαιο». 

Πηγή: Goal

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ο Ραμέλ Κάρι για τον ημιτελικό κόντρα στον Ολυμπιακό

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ο Γιώργος Μπαρτζώκας για την Ευρωλίγκα και τον Παναθηναϊκό (vid)


Παναθηναϊκός - ΟΦΗ (U20)

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Βοσκάκης στη Ριζούπολη, Στυλιάρας στη Λεωφόρο



LIVE: Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Το χρυσό συμβόλαιο του Μήτρογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: