17 Δεκ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Γιαννιώτης: «Θα προσπαθήσω να είμαι στους Ολυμπιακούς»

Ο Σπύρος Γιαννιώτης μίλησε για την ανάδειξή του ως κορυφαίος αθλητής του 2013 και τόνισε πως θα κάνει προσπάθεια έτσι ώστε να δώσει το «παρών» στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM
-για την ανάδειξή του ως καλύτερος αθλητής από τον ΠΣΑΤ για τρίτη χρονιά στη σειρά:
«Είναι κάτι πολύ σημαντικό. Και είναι σημαντικότερο όταν ξεπερνάς αθλητές που είναι περισσότερο γνωστοί από εσένα. Φυσικά όλοι οι αθλητές αξίζουν το βραβείο αυτό και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για το αποτέλεσμα»
-εάν το σκεφτόταν ότι μπορεί να αναδειχθεί και πάλι Καλύτερος Αθλητής από τον ΠΣΑΤ:
«Το σκεφτόμουν ότι μπορεί να συμβεί και πάλι… δεν μπορώ να το κρύψω».
-εάν θα λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2016:
«Δεν ξέρω το πάω χρόνο με το χρόνο. Θα προσπαθήσω. Αυτό είναι σίγουρο! Το μόνο σίγουρο. Τώρα όμως πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός.. Κουράζομαι πιο εύκολα. Είναι πιο δύσκολα όλα.
Κυνηγώ πρώτα να πάρω την πρόκριση και μετά να μπορέσω να κατακτήσω κάτι. Αυτό που σκέφτομαι είναι το 2014, το 2015 να πάρω την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες και μετά βλέπουμε.
Είναι κουραστικό το άθλημα… Δεν τα συνηθίζεις τα χιλιόμετρα. Πρέπει να δουλεύεις καθημερινά. Αυτό είναι πολύ δύσκολο. Μονότονο. Γίνεται μόνο πιο δύσκολο. Όχι εύκολο!
Όταν έχεις αποτελέσματα μπορείς να έχεις και λόγο. Μου δίνεται η δυνατότητα να μιλήσω στους υπεύθυνους τους ζητώ να μένουν ανοικτά τα κολυμβητήρια για να μπορούν όλοι να αθληθούν. Υπάρχει το πανευρωπαϊκό στο Βερολίνο που θα προσπαθήσω να είμαι στα μετάλλια. Να είμαι σταθερός»
-το πόσο δύσκολο είναι να βρεθούν χορηγοί για το άθλημά του:
«Είναι δύσκολο. Η προβολή μας είναι μια φορά τον χρόνο. Προσπαθούμε και κυνηγάμε κάτι τέτοιο. Οι καιροί είναι δύσκολοι. Το βλέπουμε αυτό και θέλουμε να κοιτάμε τη δουλειά μας και να προσπαθούμε για το καλύτερο. Εγώ πάντως θεωρώ τον εαυτό μου πλούσιο. Από εικόνες, συναισθήματα, πολιτισμούς και φίλους» 

Πηγή: OnSports

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ: ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 2005 Πάει προς Ηράκλειο ο τελικός του Κυπέλλου

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:«Όχι γκολ στην Τούμπα!»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Στημένη η κλήρωση του Champions League;

 

Live Streaming.21:45 AC Milan - Roma 2-2 Italy Serie A

Δεν υπάρχουν σχόλια: