31 Δεκ 2013

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ετό'ο: Ίσως έπρεπε να αποβληθώ (VIDEO)

Ο Καμερουνέζος φορ της Τσέλσι παραδέχτηκε πως το μαρκάρισμα του στον Χέντερσον ήταν για κόκκινη κάρτα ενώ σχολίασε και την φάση στην η Λίβερπουλ ζήτησε πέναλτι

Η Λίβερπουλ εκτός από το πέναλτι που δεν δόθηκε στον Λουίς Σουάρες, στο ντέρμπι με την Τσέλσι, διαμαρτύρεται και για την φάση του δεύτερου λεπτού όταν ο Σάμουελ Ετό'ο κάνει δυνατό μαρκάρισμα στον Τζόρνταν Χέντερσον με τον Χάουαρντ Γουέμπ να μην αποβάλει τον Καμερουνέζο επιθετικό ο οποίος παραδέχτηκε πως θα μπορούσε να είχε αποβληθεί.
Σε δηλώσεις του ο Σάμουελ Ετό'ο τόνισε: "Ίσως έπρεπε να έχω αποβληθεί, όμως δεν είμαι εγώ ο διαιτητής. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πει τη γνώμη του, αλλά πρέπει να σεβόμαστε τις αποφάσεις των διαιτητών. Ο κόσμος ξέρει πως δεν είμαι βίαιος παίκτης. Λυπάμαι για το μαρκάρισμα στον Τζόρνταν και θέλω να ζητήσω συγγνώμη. Υπάρχουν μέρες που είμαι αυτός που δέχεται τις κλωτσιές. Η μόνη μου πρόθεση ήταν να αμυνθώ, τίποτε άλλο. Δεν είχα σκοπό να εξοντώσω κάποιον αντίπαλο".
Ο Καμερουνέζος επιθετικός εμπλέκεται και στην φάση που η Λίβερπουλ ζητά πέναλτι σε μαρκάρισμα που κάνει στον Λουίς Σουάρες με τον Ετό'ο να δηλώνει: "Ο διαιτητής έκανε τη δουλειά του. Ήταν σε απόσταση δύο μέτρων από τους δυο μας. Είναι εύκολο να μιλάς από μακριά. Υπήρξε επαφή, αλλά δεν έκανα φάουλ. Πιστεύω πως ο Χάουαρντ Γουέμπ δεν είναι απλώς ένας από τους καλύτερους διαιτητές στον κόσμο, αλλά ο καλύτερος".

Δείτε το μαρκάρισμα του Ετό'ο στον Χέντερσον εδώ και την ανατροπή στον Λουίς Σουάρες εδώ

Πηγή: AEK365

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Πέρασαν και δεν… ακούμπησαν! (photos+videos)

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Σκέψεις για απόκτηση παίκτη στον Ολυμπιακό

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Μάικ Μπράμος: «Να παίζουμε καλύτερο μπάσκετ»


 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Δεν βιάζεται ο Ρούνεϊ


 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Βελτίωση για Σουμάχερ


ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η είδηση της χρονιάς στον Ολυμπιακό!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Έμεινε... στον άσο ο Μπέρντιχ

Δεν υπάρχουν σχόλια: