21 Ιαν 2014

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Γλύκος: "Στόχος η Εθνική..."

Ποιοι οι στόχοι που έχει ο Παναγιώτης Γλύκος όσον αφορά την Εθνική Ελλάδας αλλά και τον ΠΑΟΚ.


Συγκεκριμένα o Γλύκος τόνισε στον ΟΠΑΠ TV:
Για τη θέση του: "Είναι περίεργη η θέση του τερματοφύλακα. Δεν μπορείς να παίξεις πουθενά αλλού. Ο τερματοφύλακας πρέπει να έχει υπομονή, να δουλεύει, να είναι προσηλωμένος γιατί όταν θα του έρθει η ευκαιρία θα πρέπει να είναι έτοιμος και να την αρπάξει. Αυτό κάνω κι εγώ όσο είμαι στον ΠΑΟΚ".
Για τις εμφανίσεις του: "Κάθε φορά που αγωνίζομαι δίνω το 100%. Αυτή την περίοδο έχω κάνει κάποιες καλές εμφανίσεις και έχω βοηθήσει τον ΠΑΟΚ. Η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση και γι αυτό ίσως φαίνεται λίγο περισσότερο και η δική μου απόδοση".
Για την εμπιστοσύνη που τους δείχνουν οι συμπαίκτες του: "Το να πιστεύουν οι συμπαίκτες και οι προπονητές σε σένα είναι προτέρημα. Είναι καλό για την ψυχολογία του κάθε παίκτη. Κάθε φορά που έπαιρνα την ευκαιρία ένιωθα σιγουριά και αυτοπεποίθηση γιατί κέρδιζα τη θέση. Νιώθω καλά αυτή τη στιγμή και είμαι χαρούμενος που παίζω".
Για την παρουσία του στον ΠΑΟΚ: "Το να είσαι επτά χρόνια σε μια ομάδα σημαίνει ότι έχεις δεθεί. Εγώ κρατάω τις ευχάριστες στιγμές. Οι δυσάρεστες δεν είναι ό,τι καλύτερο στο μυαλό μας. Έχω κερδίσει πολλά από τον ΠΑΟΚ και αυτή η ομάδα είναι βαθιά χαραγμένη μέσα μου. Έμαθα να ζω με αυτή την ομάδα. Να αγωνίζομαι. Κάθε φορά που αρχίζει η προετοιμασία σκέφτομαι το πως θα είμαι σε καλή κατάσταση για να δίνω τα πάντα για τον ΠΑΟΚ. Πάντα ήθελα να αγωνιστώ και θέλω να αποδεικνύω ότι δεν είμαι τυχαία στον ΠΑΟΚ".
Για τους στόχους του: "Οι στόχοι μου είναι να κατακτήσω κάποιον τίτλο με αυτήν την ομάδα. Είναι εφικτοί αυτοί οι στόχοι. Κάποια στιγμή θέλω να δω τον ΠΑΟΚ στο Τσάμπιονς Λιγκ. Εφέτος φτάσαμε πολύ κοντά στο στόχο".
Για το τι σημαίνει γι' αυτόν ο ΠΑΟΚ: "Ο ΠΑΟΚ μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω αυτό που μπορώ να κάνω. Είναι η ομάδα που με άνδρωσε και μου έδωσε την ευκαιρία να ανήκω σε ένα ιστορικό κλαμπ. Γνωρίζω την ιστορία και τη δυναμική του ΠΑΟΚ. Αισθάνομαι τυχερός που ανήκω στον ΠΑΟΚ".
Για τον τερματοφύλακα που έχει πρότυπο: "Ο Κασίγιας μου άρεσε πάντα. Από όταν ήμουν μικρό παιδί. Στην Ελλάδα έχω συνυπάρξει με πολλούς τερματοφύλακες. Έχω καλή σχέση με όλους και από όλους έχω πάρει πράγματα".
Για τον προπονητή που "σημάδεψε" την καριέρα του: "Ο άνθρωπος που με έφερε στον ΠΑΟΚ είναι ο Γιώργος Παράσχος. Χωρίς αυτόν δεν θα ήμουν σε αυτήν τη θέση και δεν θα μιλούσαμε για τον ΠΑΟΚ. Σε ένα παιχνίδι που ήμουν στο Βόλο και παίξαμε αντίπαλοι, με είδε και με έφερε εδώ. Από εκεί και πέρα συνεργάστηκα με Σάντος, Μπόλονι, Δώνη και άλλους. Όλοι μου έδωσαν ευκαιρίες και θυμάμαι από όλους μια καλή στιγμή".
Για την Εθνική: "Η Εθνική Ομάδα είναι ένα μεγάλο σκαλοπάτι για μένα, ένα μεγάλο όνειρο. Στόχος μου είναι να καταφέρω να βρίσκομαι στην Εθνική. Η Βραζιλία είναι όνειρο. Μέχρι το καλοκαίρι όμως υπάρχουν κάποιοι μήνες. Το Μουντιάλ είναι στόχος και στο ποδόσφαιρο πρέπει να έχεις στόχους και όνειρα. Θα ήθελα να βρεθώ κι εγώ εκεί. Θέλω με την αξία μου να βρεθώ εκεί".
Για τους τίτλους που διεκδικεί ο ΠΑΟΚ: "Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν τον ΠΑΟΚ να κατακτήσει τίτλους. Ίσως τα επόμενα χρόνια να μιλάμε για μια ομάδα που θα διεκδικεί όσα έχει νοσταλγήσει. Αυτό που θέλουμε άμεσα είναι το Κύπελλο. Θέλουμε να φέρουμε το Κύπελλο στην Θεσσαλονίκη, ο κόσμος το θέλει πολύ και πιστεύω πως η χρονιά είναι η κατάλληλη για να συμβεί αυτό".
Για την Τούμπα και τον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Κάθε φορά που μπαίνω στο γήπεδο προσπαθώ να κλείνω τα αΥτιά μου. Είναι καλό να μην επηρεάζεται ο ποδοσφαιριστής από την κερκίδα. Το ότι ακούω καλά σχόλια μου δίνει αυτοπεποίθηση, ενέργεια και ψυχολογία. Η Τούμπα δεν μου δημιουργεί άγχος. Η Τούμπα είναι καυτή έδρα που ο αντίπαλος για να πάρει θετικό αποτέλεσμα πρέπει να παλέψει πάρα πολύ". 

Πηγή: Contra

Live Streaming.21:45 AS Roma vs Juventus Italy Coppa Italia ,Live Streaming.21:45 West Ham United vs Manchester City England Capital One Cup,Live Streaming.22:00 Espanyol vs Real Madrid Spain Copa del Rey

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Preview: ΤΣΣΚΑ - Ρεάλ Μαδρίτης

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μέσι: "Θα έχω ένα σπουδαίο 2014"

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΠΣΑΤ κατά ΝΕΡΙΤ

  

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ράντονιτς: «Αξίζει σεβασμό ο Πανιώνιος»

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Στον εισαγγελέα Γκαγκάτσης, Πιλάβιος, Οικονομίδης

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Στον εισαγγελέα Γκαγκάτσης, Πιλάβιος, Οικονομίδης

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η δήλωση στη κάμερα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μαζεύεται κόσμος στο ΝΑΟ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Διέφυγαν τον κίνδυνο Αρντίλες και Βίλα

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Οργή και ανασφάλεια νιώθουν οι Έλληνες

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η κορύφωση του... Δράματος


 

Live Streaming.22:00 West Bromwich - Everton FC 1-1

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Στον εισαγγελέα Γκαγκάτσης, Πιλάβιος, Οικονομίδης

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Στον εισαγγελέα Γκαγκάτσης, Πιλάβιος, Οικονομίδης

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η δήλωση στη κάμερα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μαζεύεται κόσμος στο ΝΑΟ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Διέφυγαν τον κίνδυνο Αρντίλες και Βίλα

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Οργή και ανασφάλεια νιώθουν οι Έλληνες

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η κορύφωση του... Δράματος


 

Live Streaming.22:00 West Bromwich - Everton FC 1-1

Δεν υπάρχουν σχόλια: