24 Φεβ 2014

Φετφατζίδης: "Το σώμα μου δεν αποτελεί εμπόδιο"

Ο Γιάννης Φετφατζίδης με αφορμή την εκτός έδρας αναμέτρηση της Τζένοα με τη Νάπολι τόνισε πως θέλει να σκοράρει στο σπίτι του Μαραντόνα κάνοντας αναφορά παράλληλα στους Μέσι και Ζίκο.




Ο Τζανπιέρο Γκασπερίνι προορίζει τον Γιάννη Φετφατζίδη για βασικό στην αποψινή αναμέτρηση της Τζένοα με τη Νάπολι στο "Σαν Πάολο". Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού δηλώνει έτοιμος για το παρθενικό του γκολ.

"Κάποιες φορές αγωνίζομαι ως αλλαγή επειδή με τις ντρίμπλες μου μπορώ να είμαι πιο αποτελεσματικός και χρήσιμος για την ομάδα.
Νομίζω πως βελτιώνομαι συνεχώς στη Τζένοα. Το μόνο που μου λείπει είναι το γκολ", τόνισε ο διεθνής άσος για να συμπληρώσει:
"Το σώμα μου δεν αποτελεί εμπόδιο. Ακόμη και ο Ζίκο ή ο Μέσι δεν ήταν ψηλοί, όπως και ο Μαραντόνα που θα παίξουμε στο σπίτι του.
Θέλω να γίνω σημαντικός παίκτης. Μου αρέσουν οι προκλήσεις. Η Νάπολι είναι ισχυρή ομάδα και θα ήθελα να αφήσω το στίγμα μου στο σπίτι του Μαραντόνα".  

Πηγή: Sport 24

Καλλονή - Παναιτωλικός 3-1

 

Live Streaming.22:00 Napoli vs Genoa Serie A Eastern European Time

 

Αντσελότι: «Εμμονή το δέκατο Τσάμπιονς Λιγκ»

 

Αστέρας Τρίπολης: «Λαβωμένος» ενόψει Πανθρακικού

 

Live Streaming.20:00 Parma - AC Fiorentina 2-2 (video) Italy Serie A


ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ Πεσέιρο: «Στην Ελλάδα το παίρνει μόνο ο Ολυμπιακός»

 

Live Streaming.19:00 Nea Salamis - Ermis Aradippou

 

Mε αυτούς πάει στην Πορτογαλία...


Ομπράντοβιτς: «Βελτίωση με Ολυμπιακό»

 

Ολαϊτάν και Κάρολ μιλούν για τον 12ο παίκτη (vds)

 

Μουρίνιο: "Ούτε Ίμπρα ούτε Καβάνι στην Τσέλσι"

 

ΣΤΙΣ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ «99» Ανακλήθηκε η προσωρινή διαταγή!

 

Ιβάν ήρθε η ώρα να βγεις μπροστά

 

Πλατανιάς - Άρης 2-1(video)

Δεν υπάρχουν σχόλια: