14 Φεβ 2014

«Δεν μου έχει ξανατύχει στην καριέρα μου»

«Δεν μου έχει ξανατύχει στην καριέρα μου»
Ο Ντουντού πέτυχε στην πρώτη του επαφή με την μπάλα το πρώτο του γκολ με τον ΟΦΗ, κάτι που χαρακτήρισε εκπληκτικό και μαγικό κατά τη βράβευσή του.
Το βραβείο του Best Goal της 24ης αγωνιστικής παρέλαβε σήμερα ο Ντουντού για το τέρμα που πέτυχε απέναντι στον Πανθρακικό. Ο Βραζιλιάνος βραβεύτηκε από τον προπονητή της ομάδας Κ15, Κώστα Παντζαρίδη, και δύο νεαρούς ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ και χαρακτήρισε το γεγονός αυτό ως κάτι εκπληκτικό και μαγικό τονίζοντας ότι δεν του έχει τύχει ποτέ ξανά στην καριέρα του.
«Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους ψήφισαν για να πάρω αυτό το βραβείο. Ευχαριστώ επίσης όλους τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές για τη βοήθεια που μου έχουν δώσει από την πρώτη ημέρα που ήρθα στην ομάδα.
Αυτό το βραβείο θέλω να το αφιερώσω σε όλους όσοι είναι μέλη της ομάδας. Είναι πολύ σημαντικό αυτό το βραβείο για τη φήμη της ομάδας, αλλά και για μένα. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι είχε η ομάδα επιτυχία και αυτό είναι που προσπαθούμε όλοι μας στην ομάδα, γιατί η ομάδα είναι πάνω απ' όλους», ήταν τα πρώτα λόγια του.
Στη συνέχεια, μίλησε:
Για το πόσο εντυπωσιακό ήταν που στην πρώτη του επαφή με την μπάλα σαν παίκτης του ΟΦΗ, πέτυχε ένα τέτοιο γκολ: «Αυτό είναι κάτι που δεν μου έχει ξανατύχει στην καριέρα μου. Στην πρώτη μου επαφή με τη μπάλα να βάλω γκολ, να κερδίσει η ομάδα και να πάρω και βραβείο. Είναι κάτι εκπληκτικό, κάτι μαγικό θα έλεγα.
Είναι επίσης σημαντικό γιατί τις εβδομάδες που βρίσκομαι εδώ έχω δουλέψει και πολύ και σκληρά για να μπορέσω να είμαι έτοιμος και να βοηθήσω την ομάδα. Δεν ήταν κάτι εύκολο να φτάσω να μπω στο γήπεδο και να αγωνιστώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που έφτασα στο σημείο να παίξω και τώρα θέλω να συνεχίσω και να γίνομαι ακόμα καλύτερος και να βοηθώ την ομάδα στο γήπεδο».
Για το αν είναι καλό «σημάδι» ότι σε δύο εμφανίσεις του έχει πετύχει ισάριθμα γκολ: «Είναι σίγουρα. Με βοηθά πολύ αυτό το καλό ξεκίνημα. Ήρθα ξανά στην Ελλάδα για να παίζω ποδόσφαιρο και να το απολαύσω.
Να έχω συμπαράσταση και να ζήσω ξανά σημαντικές στιγμές, όπως αυτές που έχουμε τώρα στην ομάδα όπου προκριθήκαμε στον ημιτελικό του κυπέλλου. Θα έχουμε και άλλες προκλήσεις στο πρωτάθλημα και για αυτό θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στους στόχους μας».
Για το ντέρμπι της Δευτέρας με τον Εργοτέλη: «Όπως σε κάθε ντέρμπι, έτσι και σε αυτό το πιο σημαντικό είναι το ξεκίνημα. Θα πρέπει να ωθήσουμε τους εαυτούς μας και την ομάδα από το ξεκίνημα της αναμέτρησης και να εκμεταλλευθούμε τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν. Δεν θα είναι ένα εύκολο παιχνίδι και θα πρέπει να έχουμε πάθος σε όλη τη διάρκειά του, κάτι που είναι κάτι πολύ σημαντικό για τέτοιους αγώνες».
«Να είναι καλά ο Ντουντού»
Από τη μεριά του, ο κ. Παντζαρίδης ευχήθηκε να είναι καλά ο Ντουντού και να βάλει κι άλλα γκολ για να βοηθήσει τους «Ομιλίτες» να πετύχουν τους στόχους τους. «Εκ μέρους των προπονητών, αλλά και όλου του προσωπικού των ακαδημιών της ΠΑΕ ΟΦΗ, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας δόθηκε η ευκαιρία να βρεθούμε δίπλα και να βραβεύσουμε ένα μεγάλο ποδοσφαιριστή όπως είναι ο Ντουντού.
Η κίνηση αυτή δείχνει τη σχέση που υπάρχει πλέον μεταξύ της ΠΑΕ και των τμημάτων υποδομής, όπου τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να αγκαλιάσει την προσπάθεια που κάνουμε. Να ευχηθούμε όλοι μας στον Ντουντού να είναι καλά και σε κάθε αγώνα που έχει να βάζει γκολ και στην ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της». 

Πηγή: Sportdog

Live Streaming.21:45 AC Milan vs Bologna FC Serie A, Eastern European Time

 

Live Streaming.21:45 FC Barcelona vs EA7 Emporio Armani Euroleague


Δείχνει Ολυμπιακό το κανάλι της Γιουνάιτεντ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ Με 1.800 οπαδούς του στην Κομοτηνή ο Παναθηναϊκός

 

«Καρέ» απουσιών στο ντέρμπι

 

Μπενίτεθ: Δεν μπορούμε το πρωτάθλημα

 

«Δεν μου έχει ξανατύχει στην καριέρα μου»

 

Σάντος: Το όνειρο μας είναι να βρεθούμε στους "16" (vid.)

 

Live Streaming.20:30 Galatasaray vs CSKA Moscow Euroleague .Eastern European Time

 

Με μπόνους στα πλέι οφ

 

Σάντος: Το όνειρο μας είναι να βρεθούμε στους "16" (vid.)

 

Μπάλλας: Δεν ήταν πέναλτι

 

Άλλη μια φορά στους «4» Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (vid)

 

Super League: Οι διαιτητές της 25ης αγωνιστικής

 

Το 3Χ3, η πρόκληση των εκτός και ο στόχος

 

ΠΑΟΚ: «Ο σκόρερ του μέλλοντος»

 

Ντέρμπι Ολυμπιακού-ΑΕΚ στο Κύπελλο!

 

Αμπέντ: «Στόχος το Κύπελλο»

 

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ! Επιστρέφει στα παρκέ ο Τζαουάι!

 

Σοκ και δέος

 

Live Streaming.21:45 Unicaja vs Panathinaikos 87-71,Maccabi Tel Aviv vs Bayern Munich 66-64,Fenerbahce vs Laboral Kutxa 98-64

Δεν υπάρχουν σχόλια: