4 Φεβ 2014

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τουρέ: «Παίρνω την ευθύνη για το λάθος»

Την ευθύνη για το λάθος με το οποίο η Λίβερπουλ δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη (1-1) επί της Γουέστ Μπρομ ανέλαβε πλήρως ο Κόλο Τουρέ, ο οποίος θέλει να μάθει από αυτό το συμβάν.

Τουρέ: «Παίρνω την ευθύνη για το λάθος»
Επάνω του πήρε ο Κόλο Τουρέ την ευθύνη για το λάθος που έκανε και στέρησε τη δυνατότητα στη Λίβερπουλ να κερδίσει τη Γουέστ Μπρομ (1-1).
Ο Ιβοριανός αμυντικός παραδέχθηκε ότι έκανε μεγάλος λάθος και αυτό στέρησε στην ομάδα του να φτάσει στο «τρίποντο» και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μάθει από αυτό.
«Έκανα μια απαίσια πάσα. Πρέπει να παίρνω τις σωστές αποφάσεις παρόλα αυτά εγώ πήρα μια κακή απόφαση. Έπρεπε να δώσω την μπάλα σε έναν από τους συμπαίκτες μου, και εγώ την έδωσα κατευθείαν σε αντίπαλο επιθετικό», δήλωσε ο 32χρόνος άσος στη «Liverpool Echo».
«Είμαι απογοητευμένος με τον εαυτό μου και την ομάδα μου. Είναι δύσκολο να το αποδεχθεί κάποιος ειδικά εγώ, διότι παίξαμε καλά. Όταν κάνεις λάθη είναι σημαντικό να επανακάμπτεις και να παίζεις καλύτερα. Έχω κάνει πολλά λάθη στη ζωή μου και κάθε μέρα μαθαίνω. Θα μάθω και από αυτό», κατέληξε ο Τουρέ που έδωσε τη δυνατότητα στον Βίκτορ Ανιτσέμπε να… πληγώσει τη Λίβερπουλ. 


Πηγή: Σπορ FM

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Παραλίγο «μπαμ» με Εντουάρντο ο ΠΑΟΚ!

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΝΤΟΜΙΝΟ ΤΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ Ποιο είναι το νέο ρήγμα που φοβίζει τους σεισμολόγους


ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:ΓΙΑΝΝΗ ΤΕΩΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ,Η ΣΥΜΠΤΩΣΗ?.ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ....ΤΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΤΕΩΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΥΡΩΤΑ???.ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ,ΑΛΛΟΥ ΙΣΩΣ...

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Η κουλούρα της πρόκρισης

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Γιουβέντους για (να σπάει) ρεκόρ

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τα βρήκε με ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός


LIVE STREAMING.22:00 Manchester City vs Chelsea 0-1(VIDEO) Premier League

Δεν υπάρχουν σχόλια: