28 Φεβ 2014

Βελλής: Ποιος είναι ο ρόλος του έμμισθου Μώραλη;

Βελλής: Ποιος είναι ο ρόλος του έμμισθου Μώραλη;Ο πρόεδρος του Απόλλωνα Σμύρνης απάντησε στον πρόεδρο της Super League και μίλησε για την επόμενη μέρα στην ομάδα της Ριζούπολης

Ο Σταμάτης Βελλής έχει αποφασίσει να αποχωρήσει από τον Απόλλωνα Σμύρνης το καλοκαίρι και έκανε λόγο για σημαδεμένο παιχνίδι και για ένα ποδόσφαιρο που έπαψε να το χαίρεται. Όσο για την τοποθέτηση του Γιάννη Μώραλη πως οι ΠΑΕ δεν κάνουν προτάσεις για την βελτίωση του ποδοσφαίρου, ο Βελλής αναρωτήθηκε ποιος είναι ο ρόλος του έμμισθου προέδρου της Super League.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Απόλλωνα Σμύρνης, Σταμάτης Βελλής, στον NOVAΣΠΟΡ FM 94.6 για
-την απόφαση του να αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν: "Μεγαλομέτοχος είμαι, για πόσο δεν ξέρω. Από πλευράς διοίκησης πάντως θα είμαι για πολύ λίγο ακόμη. Δεν προβλέπω ότι θα συνεχίσω να ασχολούμαι με την ομάδα πλέον. Είμαι απόλυτα αποφασισμένος να μην ασχολούμαι με την ομάδα. Έχω χάσει και το μέτρημα, αν έχω βάλει 7 ή 8 εκ. ευρώ σε αυτή την ομάδα. Από την ώρα που θα αποχωρήσω από την ομάδα δεν θα την βοηθάω οικονομικά, γιατί θέλω να κάνω εγώ κουμάντο στα χρήματα μου. Στις 30 Ιουνίου ο Απόλλων θα έχει μηδέν σε χρέη και όλα θα είναι τακτοποιημένα".
-το πώς αποφάσισε να αποχωρήσει: "Ο κ. Καρούλιας και ο κ. Καμάρας με έπεισαν να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο. Για να πάρω την απόφαση να αποχωρήσω μίλησα μόνο με την οικογένεια μου. Αυτά τα πράγματα τα αποφασίζεις μόνος σου, αλλιώς είσαι έφηβος".
-τους λόγους που επέλεξε να αποχωρήσει: "Υπάρχει μια διάσταση απόψεων για το πώς πρέπει να πορευτεί η ομάδα. Εγώ είχα μια άποψη ότι για να είσαι συνεπής σε αυτά που λες πρέπει να κάνεις κάποιες κινήσεις. Ο κόσμος είχε άλλη άποψη. Εγώ είμαι ένας, αυτοί εκατοντάδες και οφείλεις να κάνεις αυτό που επιθυμούν οι πολλοί. Όλοι στεκόμαστε στο ματς με τον Πανιώνιο. Αν ήταν ένα παιχνίδι ή μια φάση, εντάξει... Όμως μιλάμε για έναν συνδυασμό πραγμάτων, που εμένα μου δημιουργούν την αίσθηση ή την βεβαιότητα ότι το πράγμα είναι σημαδεμένο. Αν δεν αλλάξει κάτι θεσμικά και σοβαρά, προσωπικά για εμένα δεν έχει κανένα νόημα να ξοδεύω αυτά τα λεφτά σε αυτό το πρωτάθλημα. Εγώ αυτό το πρωτάθλημα έχω πάψει να το χαίρομαι".
-την επόμενη μέρα στον Απόλλωνα: "Όλα μπορούν να συζητηθούν και να εξεταστούν. Το πιο σημαντικό είναι να οριστεί μια διοίκηση Πρωτοδικείου, που θα έχει την ευθύνη των αποφάσεων τους. Εγώ δεν θέλω να έχω την ευθύνη για αποφάσεις τρίτων. Υπάρχει περίπτωση να κρατήσω τις μετοχές, αλλά να μην ασκώ διοίκηση. Η διοίκηση για την ώρα θα παραμείνει αυτή που έχω ορίσει εγώ, αλλά η ομάδα θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο πρωτάθλημα. Η διοίκηση που έχω ορίσει δεν αποχωρεί άμεσα γιατί υπάρχουν οικονομικά θέματα και ευθύνες. Θα πρέπει να τελειώσει το οικονομικό έτος, να κλείσουμε ισολογισμούς, να έχουμε έλεγχο εφορίας αμέσως όπως κάνω εγώ για να είμαστε πεντακάθαροι. Άρα δεν μπορώ να βάλω κάποιον στην διοίκηση να υπογράφει και να μην ξέρω τι γίνεται με τα δικά μου λεφτά. Όταν τελειώσει η χρήση, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες".
-το αν υπάρχει κάποιος χρηματοδότης στον ορίζοντα: "Ρωτήστε αυτούς που ενδιαφέρονται να διοικήσουν, εμένα δεν με έχει πλησιάσει κανένας. Εγώ έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν θα συνεχίσω στην διοίκηση και δεν θα χρηματοδοτώ την ομάδα μετά τον Ιούνιο. Μετά αναλαμβάνουν αυτοί που πήραν την απόφαση να συνεχίσουν σε αυτό τον χώρο. Εγώ δεν δέχομαι την ευθύνη μιας πρότασης που αποφασίστηκε από άλλους".
-το αν θα συνεχίσει να πηγαίνει στο γήπεδο: "Αυτή την στιγμή θέλω να ξεσκάσω, να ξελαμπικάρει το κεφάλι μου. Θέλω να αποστασιοποιηθώ και να ηρεμήσω. Στην καθημερινότητα μια ομάδα χρειάζεται πολύ χρόνο για θέματα που μπορεί να μην έχουν δημοσιογραφικό ενδιαφέρον, αλλά είναι πολύ σημαντικά".
-τη δήλωση του κ. Μώραλη πως δεν γίνονται προτάσεις από τις ΠΑΕ για τη βελτίωση του ποδοσφαίρου: "Είναι λάθος το σύστημα να κάνουν οι ομάδες προτάσεις στη Σούπερ Λίγκα, όταν αυτή αποτελείται από όλες τις ομάδες. Τις προτάσεις τις κάνουν οι θεσμοί. Αν πας στις φυλακές και ρωτήσεις τους κρατούμενους αν θέλουν να παίρνουν άδεια, τι θα σου πουν, όχι;. Ο πρόεδρος έχει φέρει καμία πρόταση; Όχι. Τι τον έχουμε τον έμμισθο πρόεδρο, για να δίνει το λόγο; Ποιος είναι ο ρόλος του; Για μένα είναι αστείο αυτό που είπε. Πώς είναι δυνατόν να πεις σε κάποιον να ψηφίσει κάτι που τον θίγει. Η λίγκα θα πρέπει να απαρτίζεται από ανθρώπους που εκλέγουμε και να κάνουν προτάσεις. Ο κ. Μώραλης σαν προεδρείο τι έκανε πέρα από κάποιες εκδηλώσεις; Εγώ σαν άνθρωπο τον σέβομαι, είναι ευφυής και μορφωμένος και δεν βλέπω πιο κατάλληλο για τη θέση, αλλά δεν συμφωνώ με την πολιτική του. Θεωρεί πως αν ‘βάλουμε τα πράγματα κάτω από το χαλί, προστατεύουμε το προϊόν'. Εγώ με αυτό διαφωνώ κάθετα. Αν θες να βοηθήσεις το ποδόσφαιρο δεν μπορείς να λες ‘δεν τρέχει τίποτα'".
-τα περί έλλειψης αποδείξεων για τους ισχυρισμούς του: "Αυτό αφορά το σκέλος των κυρώσεων και της δικαιοσύνης. Δεν σημαίνει ότι αν για κάτι δεν υπάρχει απόδειξη, αυτό δεν συμβαίνει. Όπως λειτουργεί το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι πολύ δύσκολο να έχεις αποδείξεις. Αν π.χ. εγώ συνεννοηθώ με τον κ. Μώραλη να μου δώσει βαθμό στην τελευταία αγωνιστική ο Ολυμπιακός και δεχτεί, κάτι που δεν θα γινόταν ποτέ, πώς θα μπορούσε να αποδειχτεί αυτό; Όταν όμως είστε προπονητής και μου λέτε ένα τέτοιο συμβάν, αλλά δεν μου επιτρέπετε να το πω στον εισαγγελέα γιατί φοβάστε μήπως δεν ξαναβρείτε δουλειά, τότε δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Ο εισαγγελέας κ. Κορέας με κάλεσε, αλλά δεν μπορώ να του πω πράγματα. Στο ποδόσφαιρο υπάρχει omerta. Η δικαιοσύνη θέλει αποδείξεις. Υπάρχουν καθοδηγούμενες διαιτησίες. Για να ονομάσω από ποιον, πρέπει να έχω αποδείξεις. Όμως βλέπω και αισθάνομαι κάποια πράγματα. Δεν μπορώ όμως να καταγγείλω ότι αυτός έβαλε τον τάδε για να κάνει μια δουλειά. Αυτά δεν τα ξέρω. Ο κ. Κούγιας είναι πιο ενήμερος".
-τη στάση ΕΠΟ και Σούπερ Λίγκας: "Ο κ. Σαρρής είναι ένας συμπαθής και πολιτισμένος άνθρωπος, αλλά για μένα δεν έχει τη διάθεση να αλλάξει κάτι. Η χθεσινή συνέντευξή του με τον κ. Μώραλη δείχνει σε εμένα δύο ανθρώπους που θέλουν να τα βάλουν όλα κάτω από το χαλί. Είχα την αίσθηση ότι μιλάμε για την Premier League. Όταν η πολιτική σου είναι στρουθοκαμηλισμός, δεν γίνεται τίποτα. Αν δεν γίνει κάτι, θα την πληρώσουν και οι μεγάλοι. Να μου θυμηθείτε πως σε λίγο καιρό θα παίζει και ο Ολυμπιακός προκριματικά. Το στυλ ‘όλα είναι καλά, όλα είναι όμορφα και τι είναι αυτά που μας λέτε' αποδίδει πρόσκαιρα, αλλά θα τα βρούμε μπροστά μας. Αν νομίζεις ότι μπορείς να βελτιώσεις κάτι, πρέπει να υπάρχουν πολλοί που να θέλουν να το κάνουν. Η αίσθησή μου είναι πως η συντριπτική πλειονότητα όσων ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, βολεύεται μια χαρά με αυτή την κατάσταση".
-το γιατί δεν μίλησε για σημαδεμένα παιχνίδια όταν ήταν στη Football League ή στο ξεκίνημα της φετινής περιόδου: "Επειδή τα χρήματα είναι περισσότερα στη Super League, τα πράγματα είναι πιο άγρια. Τα χρήματα που έδινα στη Football League ήταν περισσότερα. Πέρσι δεν μας υπολόγιζαν για άνοδο, μας έλεγαν ‘καλή ομάδα έχετε, μπορείτε να σωθείτε'. Ούτε εμείς πιστεύαμε ως ένα σημείο πως θα ανέβουμε. Όλοι ξέρουμε ότι το χοντρό παιχνίδι παίζεται στις τελευταίες δέκα αγωνιστικές, όταν βγαίνουν τα μαχαίρια. Στις πρώτες αγωνιστικές δεν έχει ξεκαθαρίσει ποιες ομάδες είναι σε ποιο γκρουπ. Άρα αυτό που λέει ο κ. Μώραλης ‘γιατί δεν τα έλεγε ο κ. Βελλής από την αρχή του πρωταθλήματος' είναι άκυρο. Ο ίδιος ξέρει καλύτερα το ποδόσφαιρο από μένα και τι γίνεται. Πιο έντιμο θα ήταν το ερώτημα γιατί αφού γνώριζα την κατάσταση γιατί ο Απόλλων συμμετείχε εξ αρχής στη Σούπερ Λίγκα. Μα η ομάδα αυτή έλειπε 13 χρόνια από τη μεγάλη κατηγορία. Φανταστείτε να έβγαινα εγώ και να έλεγα ‘δεν ανεβαίνω'...».
-τις κατηγορίες πως προσπαθεί να ρίξει αλλού τις ευθύνες για την πορεία του Απόλλωνα: «Δεν ισχυρίζομαι ότι ο Απόλλωνας θα σωζόταν σίγουρα αν όλα ήταν καθαρά. Μην κρύβουμε δικές μας αδυναμίες. Ακόμη και καθαρά να ήταν όλα, η ομάδα θα έδινε μεγάλη μάχη για να σωθεί. Δεν πάμε να καλύψουμε τις δικές μας αδυναμίες".
-το θέμα των αδειοδοτήσεων: "Το τμήμα αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ λειτουργεί άψογα. Ο κ. Δημητρίου είναι σωστός, τα εφαρμόζει όλα κατά γράμμα. Δεν κοιτάζει φανέλες και σήματα. Το λέω αυτό για να μην τα καταδικάζουμε όλα. Έπρεπε να λασκάρουν οι όροι για τις αδειοδοτήσεις, αλλά να τηρούνται αυτοί οι λασκαρισμένοι όροι. Οι όροι είναι πολύ αυστηροί τώρα και μπορούν να τους τηρήσουν 5-6 ομάδες. Όμως η εφαρμογή τους από την επιτροπή της ΕΠΟ είναι άψογη και αποδεικνύεται ότι παρότι μπήκε στη μέση η πολιτική, η UEFA τη δικαίωσε". 


Πηγή: AEK365

Live Streaming.21:15 Bayern vs Zalgiris 79-73,Real Madrid vs Partizan 80-57 EuroLeague basketball.

 

Το πρόγραμμα της Εθνικής στις ΗΠΑ


Live Streaming.20:00 Fenerbahce vs Olympiacos 78-74 EuroLeague basketball.Eastern European Time

 

ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ! Φωτογραφίες και βίντεο σοκ «καίνε» τον Πιστόριους για το φόνο της Ρίβα!

 

Αβραμίδης: "Θέλουν να βγάλουν τον Παναθηναϊκό από τη μέση"

 

Φενέρμπαχτσε / Ούλκερ: Καλύτερη από τον Ολυμπιακό γιατί...

 

Επλεξε το εγκώμιο του Αναστασίου ο Μίτσελ



Live Streaming.18:00 CSKA Moscow vs Lokomotiv Kuban 94-93 EuroLeague basketball.

 

Live Streaming.17:00 Djokovic vs Federer 1-2, ATP Dubai TENNIS


Εκπλήξεις από Σάντος

 

Μπεργκ: "Ανυπομονώ για το ντέρμπι"

 

ALL STAR GAME Έλληνες, ξένοι, τρίποντα, καρφώματα!

 

Χάσαμε τον ΠΑΟΚ, μάχη Ολυμπιακού-Βασιλείας τώρα…

 

Απολογήθηκε ο Φαν Πέρσι για τις δηλώσεις μετά τον Ολυμπιακό

 

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ Με Ντιέγκο Κόστα


Σόφο: «Ανόητο να πάει να με σταματήσει» (video)

 

«Ξένο σώμα ο Στέφενς»

 

Live Streaming.21:45 Armania Jeans Milano - Panathinaikos 77-75,Μπασκόνια-Μάλαγα 71-81, Μακάμπι Τελ Αβίβ - Γαλατάσαραϊ 97-81 Euroleague

Δεν υπάρχουν σχόλια: