12 Μαρ 2014

Μίκαελ Σουμάχερ: Το νέο μήνυμα της Φεράρι

Καθημερινή είναι η προσπάθεια της Φεράρι να στείλει τη συμπαράστασή της στον Μίκαελ Σουμάχερ, με τον μηχανικό, Μάρκο Γκάλι, να είναι ο τελευταίος που μοιράζεται τις αναμνήσεις του από τον Γερμανό θρυλικό πιλότο της Σκουντερία.
«Αγαπητέ Μίκαελ, θυμάμαι όταν ήσουν στο μονοθέσιο και πάλευες για τη νίκη και εγώ ήμουν στις οθόνες των υπολογιστών επεξεργαζόμενος με αγωνία τα γραφικά και τους αριθμούς ελπίζοντας ότι δεν θα παρουσιαστούν τεχνικά προβλήματα. Συνήθως, ήμουν ταραγμένος και η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή. Αλλά έλεγα στον εαυτό μου "μείνε ήρεμος γιατί είναι ο Μίκαελ στο μονοθέσιο, ξέρει τι να κάνει, πώς να αντιδράσει και να κάνει το καλύτερο ακόμη και σε περίεργες καταστάσεις.
Τώρα, είσαι σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα και ακόμη και αν δεν είμαι εκεί μαζί σου, η καρδιά μου χτυπάει με τρόμο περισσότερο από πριν. Με ανακουφίζει να θυμάμαι, όπως έκανα, ότι είσαι ο καλύτερος. Ποτέ μην τα παρατήσεις. Ξέρεις πώς να τα βάζεις με το αδύνατο. Forza πρωταθλητή, θα σε δούμε στο βάθρο!», ήταν το τελευταίο μήνυμα της Φεράρι για τον Μίκαελ Σουμάχερ.

Πηγή: OnSports

ΕΦΕΣ vs. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Αγγέλου: «Κίνητρο ότι αντιμετωπίζουμε τους καλύτερους»


Το trailer του αγώνα με τη Γιουνάιτεντ

 

«Ο Μαρτίνο θα φύγει από την Μπαρτσελόνα»

 

Εκτός 3-4 εβδομάδες ο Λάζαρ

 

Βαρύ το κλίμα, ασήκωτη η πίεση

 

Live Streaming.21:45 Bayern Munchen vs Arsenal 1-1(videos),Atletico Madrid vs AC Milan 4-1. Champions League

 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝ Γ.Γ ΚΑΙ ΕΦΟΡΟ ΤΗΣ Α.Ε.Δ ΣΚΑΛΑΣ.ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ Ο ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2012-2013???.ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ....ΕΙΧΑ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ!!!

 

κυριε καπερωνη πρωιν Γ.Γ της Α.Ε.Δ Σκαλας προεδρε/παραγοντα/προπονητη και καθολου δημοσιογραφος(οπως δεν ειναι πολλοι αλλοι) ..ο Πανγυθεατικος παει στην Α Κατηγορια μετα απο πολλα χρονια,αφου αλλαξε και δυο φορες την ονομασια του!

 

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΤΑ BLOG ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΗΔΙΕΣ...ΠΟΥ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΤΕΙΧΟ ΤΟΥ FACBOOK TOΥ ΕΥΡΩΤΑ ΕΛΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ.ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ...ΤΗΣ 6ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1912.ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΥΡΩΤΑΣ!!!.

Δεν υπάρχουν σχόλια: