24 Μαρ 2014

TO BLOG ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ Ε.Π.Σ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ...ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΕΧΤΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!.

10 Φεβ
Προς το Δ.Σ Ε.Π.Σ Λακωνιας και την Επιτροπη Πρωταθληματων.
-Εαν συνεχιστει αυτο ΑΙΣΧΟΣ στα Πωταθληματα Παιδων/Νεων(που ειναι οι παιδες που επαιζαν και στο πρωιν παιδων πριν 3 χρονια και παιζουν ακομα και στο νυν Nεων,χωρις να ειναι ουτε το ενα ουτε το αλλο ΚΑΙ ειναι κοινο μυστικο σε παραγοντες σε εσας και στους διαιτητες σας) ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ,ειμαι υποχρεωμενος και εχω παρει ορκο ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΜΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ δεν συμβουν τα κατωθι,που ΑΠΑΙΤΩ να γινει ακομα και αναγνωση του στην ολομελεια του Δ.Σ σας
-Καποιοι δηθεν διπλωματουχοι προπονητες σχολης της μιας ημερας και ο καθε τυχοντας εμπειρικος και μονο να εκτελει χρεη προπονητη αυτοι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΡΥΦΕΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ.Οπου δινουν οδηγιες για τα λιγοστα πραγματακια που εμαθαν σε κατι ημερες και για τον δυσκολο αγωνα που εχουν αντιμετωπησουν με 13 δικα τους διαλεγμενα παιδια με αλλα 9 παιδια,που στην ουσια δεν ειναι 9 αλλα 4 και να βγαινουν κατι σκορ 24-0.19-0,17-0 κ.λ.π.
-Αν δεν μου κανετε γνωστον τον κανονισμο που υποχρεωνει αυτα τα αξιολυπητα παιδια των μισων ομαδων που μετεχουν να παιζουν με μεγαλης ηλικιας παιδια των Αστικων Κεντρων και Προαστιων.ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ EMAIL ΣΤΗΝ ΕΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΛΑΚΩΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ ΒΛΑΒΩΝ ΕΠΙ ΠΑΙΔΙΩΝ 7 ΕΤΩΝ,ΕΝΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 17 ΕΤΩΝ και για καταπατηση των παιδικων δικαιωματων και ΠΟΛΛΩΝ αλλων που ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ Η Ε.Π.Σ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΒΟΛΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ.
-Κυριοι δεν μπορει να συνεχιστει η υποχρεωτικη συμμετοχη παιδικων ομαδων γνωριζω πολυ καλα οτι η υποχρεωτικη συμμετοχη σε παιδικα πρωταθληματα ισχυει μονο για τις ομαδες που μετεχουν σε Εθνικα Πρωταθληματα...φτανει μεχρι εδω οσες ομαδες θελουν να εχουν παιδικη ομαδα και εφοσον εχουν και ικανο αριθμο παιδιων μπορουν να το κανουν...ακομα και τους διαιτητες πληρωνουν οι παραγοντες των ομαδων και απο την δικη τους τσεπη και οχι απο την δικη σας(ακομα κι αν δεν εχει ουτε ενα ευρω.).Η Αρκαδια δεν εχει κανενα παιδικο Πρωταθλημα...ενω σε 45 Ε.Π.Σ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!!
-Ταμβακολογος Ιωαννης Παν.τωρα σας ειμαι γνωστος εδω και κατι χρονια...τους αδυνατους να φοβαστε...ξερω πολλα ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
-Κυριοι κατα το τελος του περασμενου Πρωταθληματος της Α Κατηγοριας με την ληξη του ολοι σας θα επρεπε να πατε σπιτι σας τα παιχνιδια απο την 16ην αγωνιστικη γινοταν διαγωνισμος στημενων αγωνων.Οι διαιτητες σας μετεχουν ενεργα και εχω αποδειξεις για αυτο το ΑΙΣΧΟΣ που συμβαινει πανω απο 35 χρονια(τουλαχιστον) .ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΑΣ???Ευχαριστω και ας γνωριζω οτι επειδη εχω ενα προβλημα που σας εγινε γνωστο το 2007 απο το Ελος...θα παει στο καλαθι των αχρηστων,στο μερος που ξερω οτι σιγουρα θα με ριξετε...ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ και πολλες ομαδες.
-Δειτε τι σοβαρες απαντησεις εχω παρει??.
 
17 Μάρ


ΓΙΑΝΝΗ.....ΗΡΕΜΑ.....ΟΛΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΟΥ.....ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ.....ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.....ΘΑ ΞΑΝΑΠΟΦΑΣΗΣΟΥΝ  ..ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ......ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ...


17 Μάρ.Προς epslakon@otenet.gr

 
ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΟ ΕMAIL ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε.Π.Σ ΛΑΚΩΝΙΑΣ...ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΗΡΕΜΑ ΓΙΑΝΝΗ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΩΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΝΕΩΝ???.ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ...ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ.ΤΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ Η Ε.Π.Σ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ???.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΙΣΟΒΙΟΥ ΠΡΩΙΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΑΣ ΤΡΑΓΑ,ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΣΤΗΝΕ ΦΑΝΕΡΑ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ....ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΕΣΤΗΝΑΝ (ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ) ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝ ΜΕΛΟ ΣΑΣ ΨΥΧΟΓΙΟ ΑΛΛΑ ΝΥΝ ΤΟΤΕ,ΠΟΥ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΩ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Η ΕΠΟ...Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟ ΝΕΩΝ/ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΑΣ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ,ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΥΘΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑΠΟΛΗ.Ο ΕΥΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΓΩ ΣΑΣ. 


Προς Εγώ


Μάρ 23 τις 2:52 μ.μ.
EPEIDH ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΣΤΗΝΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤ/ΜΑτα   ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ σου στον εισαγγελεα  η  πηγαινε μονος σου......αρκετα.....διαφορετικα....ασχολησου    με κατι αλλο.......
 
Προς epslakon@otenet.gr

  Σήμερα στις 12:45 μ.μ.
ΕΓΩ ΚΑΙ EPEIDH δεν μιλαω...γραφω εδω και πολλα χρονια...στειλε εσυ πρωτα το ονοματεπωνυμο σου και αν θελεις στοιχεια κανε πρωτα αρχη απο το γηπεδο που ειναι στο Σαινοπουλειο Θεατρο...και απο το πρωιν αστουμπαλο,οπως ειναι και τωρα...το σπιτι σας που ειναι αριστερα στα γυμνασια,οπου εκει και διπλα απο τον βοηθο ειχαμε κουβεντα για τον αγωνα που εκεινη την ωρα ηταν 2-1 και μας ακουγε τι λεγαμε και ποιο θα ειναι το τελικο σκορ(το 2-3) αυτος γελαγε...ο δε διαιτητης αγωνιζοταν με μπουφαν και ο ετερος βοηθος κατα την διαρκεια του αγωνα πηρε μια σακουλα με χοτρα που ειχε μαζεψει απο τον διπλανο ελαιωνα (ενας αλλος διαιτητης) και που μετα το αγορασε σαν οικοπεδο για τον ΕΝΩΣΙΑΚΟ ΣΑΣ ο δημος Μυστρας για να σας δουλευει 5 χρονια ο γνωστος σας Γκαγκατσης!  

Προς
Εγώ

Σήμερα στις 4:22 μ.μ.
ΚΑΛΟ Ταξιδι.......αρκετα...........εχεις μεινει στο παρελθον........τελος ........
MΠOΡΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΣΩΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ???.

Δεν υπάρχουν σχόλια: