21 Μαΐ 2014

ΑΥΤΗ Η ΚΟΝΤΡΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ! Ετό: «Ο Μουρίνιο είναι μαριονέτα»

Ετό: «Ο Μουρίνιο είναι μαριονέτα»
Δεύτερη «επίθεση» κατά του Ζοσέ Μουρίνιο έκανε μέσα σε μερικές μέρες ο Σαμουέλ Ετό και αυτή την φορά ο Καμερουνέζος επιθετικός χαρακτήρισε τον Πορτογάλο προπονητή «μαριονέτα». Μετά τα σχόλια του Μουρίνιο, πως ο Ετό είναι πολύ μεγάλος και τα οποία έγιναν τον Φεβρουάριο, ο 33χρονος φορ την περασμένη εβδομάδα ξέσπασε για πρώτη φορά λέγοντας ότι ο προπονητής της Τσέλσι είναι ηλίθιος.
Από ότι φαίνεται ακόμα δεν του έχει… περάσει και για ακόμα μια φορά έστρεψε τα «βέλη» του κατά του Πορτογάλου.
Ο Ετό, που δεν θα συνεχίσει στην Τσέλσι όπως φαίνεται, τόνισε ακόμα ότι είναι καλύτερος από νεότερους παίκτες και πως θα συνεχίσει την καριέρα του σε μια ομάδα κορυφαίου επιπέδου που θα συμμετέχει στο Champions League.
«Σε αντίθεση με ότι λέει μια μαριονέτα για την ηλικία μου, εγώ είμαι ακόμα σε καλή φυσική κατάσταση. Στα 33 μου αισθάνομαι καλά. Έχω αποδείξει ότι μπορώ να τα πάω καλύτερα από νεότερους παίκτες.
Επίσης θέλω να πω ότι δεν θα πάω στις Η.Π.Α. ή στην Μέση Ανατολή. Θα συνεχίσω σε κορυφαίο επίπεδο. Θα συνεχίζω να παίζω στο Champions League. Ο έρωτας μου με αυτή την διοργάνωση δεν έχει τελειώσει.
Δεν θα σας πω που, αλλά θα είμαι σε κορυφαίο επίπεδο. Είμαι 33 και έχω να παίξω ακόμα σε δυο Παγκόσμια Κύπελλα. Υπάρχουν άλλοι παίκτες που συνέχισαν μέχρι τα 41, οπότε δεν υπάρχει λόγος για να μην συνεχίσω εγώ», δήλωσε ο Ετό στο «Cafonline»

Πηγή: Goal

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΛΕΕΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ Καντονά: «Πανούκλα και χολέρα, ο Μπλάτερ και ο Πλατινί»

 

Κυπελλούχος ο ΑΠΟΕΛ

 

LIVE: ΑΕΚ - Πανναξιακός 3-1

 

«Αποχωρούν Παπαδόπουλος, Φωτάκης, Σηφάκης»

 

Ενρίκε: "Θα παίξουμε ελκυστικό ποδόσφαιρο"

 

Μένει στην Έβερτον ο Μπάρκλεϊ

 

70 ισπανικά γκολ για χόρταση! (VIDEO)

 

Εξέτισε κι επιστρέφει ο Σχορτσανίτης

 

Όχι από τον Ζιντάν, ναι από τον Σανιόλ

 

Οι ευρωπαϊκοί τελικοί στην Ελλάδα(videos)

 

Γκολάρα με ψαλιδάκι στο Challenge Cup


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ «EQUIPE» Πάει στη Γιουβέντους ο Ντρογκμπά

 

Παναθηναϊκός: Τα μέτρα ασφαλείας για τον πρώτο τελικό


Πίνοντας φραπέ, δείτε τι άλλο πίνουμε και θα εκπλαγείτε!

 

"Όσο αξίζουν, τόσο θα τους πληρώνεις"

 

ΠΕΪΣΕΡΣ - ΧΙΤ 83-87 Ισοφάρισαν οι Χιτ με ΛεΜπρόν και Ουέιντ! (vds)

 

Ιντιάνα Πέισερς: Τα μπλουζάκια του δεύτερου τελικού (photo)

Δεν υπάρχουν σχόλια: