Ο Μπονγκανί Κουμάλο είναι ο αρχηγός της Νοτίου Αφρικής και μίλησε στο σάιτ της FIFA για το Κόπα Άφρικα. Ο αμυντικός του ΠΑΟΚ τόνισε πως το όνειρο του γίνεται πραγματικότητα!


Αναλυτικά όσα είπε στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA:
«Είναι δύσκολο να βρω λόγια να περιγράψω πώς νιώθω γνωρίζοντας ότι θα είμαι ο αρχηγός της Εθνικής στα τελικά. Είναι σαν ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι κάτι τόσο μεγάλο ήταν πιθανό να συμβεί. Είμαι ευγνώμων που βρίσκομαι σ' αυτή τη θέση και περιβάλλομαι με μεγάλη εμπιστοσύνη από τον προπονητή μου και τους υπόλοιπους στην ομάδα. Είμαι πολύ ταπεινός και ελπίζω ότι θα είμαι ικανός να εμπνεύσω τους συμπαίκτες μου για την επιτυχία».
Για τις συγκρίσεις που γίνονται με την Εθνική ομάδα της Νότιας Αφρικής το 1996 που κέρδισε τον τίτλο: «Είμαι μέλος μίας νέας γενιάς παικτών, μολονότι υπάρχουν αρκετοί παίκτες με εμπειρίες από το Παγκόσμιο Κύπελλο. Η ομάδα του 1996 αναφέρεται συνεχώς και έδωσε μία σπουδαία διάκριση στη Νότια Αφρική. Όμως, ως οικοδεσπότες του 2013, είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε νέες αναμνήσεις. Εκείνη η ομάδα είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας, εμείς, όμως, θέλουμε να γράψουμε τις δικές μας σελίδες. Είμαστε ομάδα με μεγάλη πίστη στις δυνατότητές μας».
Για την πρεμιέρα με το Πράσινο Ακρωτήρι: «Πιστεύω ότι διαθέτουμε πνεύμα νικητή και ελπίζω να το δείξουμε από την αρχή. Έχουμε πολλούς καλούς παίκτες, θέλουμε να πετύχουμε πολλά και θα δώσουμε το κάτι παραπάνω. Υπάρχει εξαιρετικό ομαδικό πνεύμα και οι παίκτες δείχνουν χαρακτήρα».
Για την καριέρα του μέχρι να φθάσει στον ΠΑΟΚ και τον προπονητή του, Γκόρντον Ίγκεσουντ: «Ο κόουτς ήρθε στην ομάδα λίγο πριν από το τουρνουά, έχει νέες ιδέες και μία νέα προπονητική φιλοσοφία. Έχει φρεσκάρει την ομάδα και πιστεύω ότι οι ιδέες του θα βρουν εφαρμογή».

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Έλεγχος ντόπινγκ για 160 Έλληνες αθλητές και αθλήτριες

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Μήνυμα Μασάντο για δουλειά